Hop til indhold

Info om gp og skik

Featured Replies

Skrevet

Hej jeg har efterhånden læst et par indlæg hvor man nævner ordet “mama” og kan tænke mig frem til at det er en form for alfons af en art hvilket jeg godt ved er ulovligt men jeg er nu mere nysgerrig i hvad gør man hvis man går ind til en gp eller lignende og fortryder det i forhold til at billederne ikke passer eller at man ændre mening i at kunne høre en meget tydelig sprogbarriere der gør at man ikke forstår hinanden 
kan man så bare gå eller skal man betale nu tænker jeg mere i form af jeg nægter at betale og vælger at gå fra start af ingenting er sket indenfor de første 5min af at jeg kommer ind a døren og at der er en “mama” tilstede i et andet rum muligvis hvad gør man egentlig 

jeg spørger fordi jeg ikke kender dette miljø særlig godt så vil værdsætte det hvis nogle kunne hjælpe 

Skrevet

Der er ikke noget at sige til hvis de har en "mama" når man tænker på alle de risici de tager, man hører jo ugentligt om overfald på sexarbejdere. 

Ja, du kan sagtens gå igen og det bør du under alle omstændigheder gøre, hvis der direkte er blevet løjet i annoncen, eller i kommunikationen, selvom det nok ikke altid føles nemt for ordentlige, empatiske mennesker. 
Hvis det giver nogle problemer med "mama" så anmelder du det til politiet og fortæller "mama" at det har du tænkt dig at gøre.

Skrevet

Der er flere tråde om netop dette emne, her er et par af dem:

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.