tulips 28 Skrevet for 2 timer siden https://annoncelight.dk/showad/442293 Lige kommet hjem fra et dejligt besøg hos Dana. Ægte billeder men er faktisk mere spinkel og slank og thigh gap fik ny mening ja Google det hvis i ikke kender det udtryk... Hun er total ung pige lækker med ung pige bryster og alder skal nok passe måske yngre. Kendt sted i Randers okay diskret. Vi startede ud med og ligge og mærke hendes dejlige varme krop oven på mig ja hun vejer ikke meget. Så gik hun igang med blow mega dejligt. Så hoppede hun op og red mig og kan kun anbefale få hende til og sæt Colombiansk musik på så danser hun på din pik og vrider underlivet på en helt specielt dejligt måde måtte afbryde hende og vi tog en doggy men os her bevæger hun os hofterne så var tæt på og komme til synet at den dejlige lille mås. Afsluttede efter et par stillinger mere.. lækker omgang .... kan kun sige kom afsted gutter. Hun spurgte om jeg ville lave en review og selvfølgelig vil jeg det selv om jeg helst ville tage hende med hjem haha. Skriv jeres oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg