Hop til indhold
MissMaise

Endnu en skøn hård omgang hos Surin på Frb

Recommended Posts

Så får jeg endelig mulighed for at lave en anmeldelse, omend det ikke bliver en fræk en af slagsen ;)

Jeg er dybt afhængig af hård thaimassage, og efter at have frekventeret mange forskellige steder i Kbh, har jeg endelig fundet STEDET:

www.surin.dk

Her leveres en professionel og ægte thaimassage af bl.a. Adon (ejer af stedet) og af Pim. Begge kvinder i midten af 50'erne, søde og servicemindede. Forstår dansk og engelsk så man kan kommunikere, og de går lige til dine ømme punkter hvis du beder om det.Hvis de begge er ledige får man fornøjelse af fire hænder på een gang - skønt. Stedet er indrettet thai style med hårde/brikse senge, stille thaimusik, pænt og rent med mulighed for bad.

Der huserer også yngre kvinder på stedet, men om der er mulighed for ekstraydelser på stedet kan jeg desværre ikke svare på. (Omend jeg har lyttet når der har været en mand i båsen ved siden af:))

Men hvis du søger den ægte vare som den leveres i Smilets land, så kan jeg anbefale dette sted, og spørg efter Adon eller Pim, for jeg har prøvet en yngre model, hun kunne ikke tage fat, og de andre måtte overtage. 

Og prisen for 1 time er 350 kr - meget billigt for en skøn autentisk omgang - og kroppen er som født på nu bagefter (blå mærker må dog påregnes)

Kh

Maise

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Soylent Green

Jeg kan svare på dit spørgsmål om der bliver tilbudt ekstra ydelser. JA, det gør der :-) Der bliver altid tilbudt et håndjob, men vi bliver bedt om at dæmpe os når klimaks indtræffer af hensyn til lyttende kvinder i båsen ved siden af ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er du sikker på at Pim stadig er hos Surin, de sidste par gange jeg har været der har hun ikke været tilstede og hun plejer altid at være på arbejde

Så får jeg endelig mulighed for at lave en anmeldelse, omend det ikke bliver en fræk en af slagsen ;)

Jeg er dybt afhængig af hård thaimassage, og efter at have frekventeret mange forskellige steder i Kbh, har jeg endelig fundet STEDET:

www.surin.dk

Her leveres en professionel og ægte thaimassage af bl.a. Adon (ejer af stedet) og af Pim. Begge kvinder i midten af 50'erne, søde og servicemindede. Forstår dansk og engelsk så man kan kommunikere, og de går lige til dine ømme punkter hvis du beder om det.Hvis de begge er ledige får man fornøjelse af fire hænder på een gang - skønt. Stedet er indrettet thai style med hårde/brikse senge, stille thaimusik, pænt og rent med mulighed for bad.

Der huserer også yngre kvinder på stedet, men om der er mulighed for ekstraydelser på stedet kan jeg desværre ikke svare på. (Omend jeg har lyttet når der har været en mand i båsen ved siden af:))

Men hvis du søger den ægte vare som den leveres i Smilets land, så kan jeg anbefale dette sted, og spørg efter Adon eller Pim, for jeg har prøvet en yngre model, hun kunne ikke tage fat, og de andre måtte overtage. 

Og prisen for 1 time er 350 kr - meget billigt for en skøn autentisk omgang - og kroppen er som født på nu bagefter (blå mærker må dog påregnes)

Kh

Maise

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Maise og andre interesserede i hård dyb massage.

Jeg kender udmærket Adon og er enig i at hun giver en glimrende massage. Alternativt kunne du prøve Hanna som holder til på Strandboulevarden 11 , Østerbro. Hun er mindst lige så god som Adon og i hendes butik er der kun massage. Hanna er i midt fyrrene så hun ved hvad hun gør.

God fornøjelse 

Thaimassage er bedst

www.surin.dk

Kh

Maise

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kender udmærket Adon og er enig i at hun giver en glimrende massage. Alternativt kunne du prøve Hanna som holder til på Strandboulevarden 11 , Østerbro. Hun er mindst lige så god som Adon og i hendes butik er der kun massage. Hanna er i midt fyrrene så hun ved hvad hun gør.

God fornøjelse

Thaimassage er bedst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pim er så vidt jeg ved et ret alm navn (kælenavn) i Thailand, så der kan jo være flere...? Den Pim jeg mødte er lav og lidt kraftigt bygget med ret tætsiddende øjne. I 50'erne vil jeg skyde på. Hun er mega stærk.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

God fornøjelse

Thaimassage er bedst

Tak for det - men er prisen ligeså god? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ha ha hvor er det dog dejligt bekræftende at se en glædespige skrive en anmeldelse. Også selvom det "bare" er thai massage :)

Tror dog aldrig jeg har været i et helt sobert thai massage-sted i København. Selvom de er pro og måske ligefrem oppe i årene, så kommer der altid lige et ekstra spørgmål til sidst.

At kvindelige kunder så ikke får spørgsmålet - ja, det ville jeg sgu brokke mig over. :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ha ha hvor er det dog dejligt bekræftende at se en glædespige skrive en anmeldelse. Også selvom det "bare" er thai massage :)

Tror dog aldrig jeg har været i et helt sobert thai massage-sted i København. Selvom de er pro og måske ligefrem oppe i årene, så kommer der altid lige et ekstra spørgmål til sidst.

At kvindelige kunder så ikke får spørgsmålet - ja, det ville jeg sgu brokke mig over. :grin:

Der kan jeg lige komme med lidt info.

Hvis der er nogle kvinder der vil have lidt ekstra, kan I tage til Collinsgade, ejeren giver efter sigende(2 af mine veninder ) en afslutning til kvinder, i verdensklasse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...