Hop til indhold

29yo From Poland Nina, Odense LOVES analsex

Featured Replies

Skrevet

Hun har taget en del kilo på siden de billeder blev taget. Sex og blow var ikke det værste, men hellere ikke noget at juble over.

Skrevet

Hun brugte samme billeder da jeg besøgte hende i 2020 - har skrevet kort om det i flg. tråd:

/Tutankhamon

Skrevet

Jeg besøgte ende i okt 2025, Ja det er noget gamle billeder og jeg må tilstå at sexdelen var lidt kedelig og hun bibeholdte en del af tøjet på og var på ingen måder det tøj som billederne udviser. Jeg syntes, at du udseende mæssigt er et stykke fra billederne men ja det er hende.

• 1 month later...
Skrevet

Var forbi i påsken, og der er sket lidt siden billederne, men stadig en køn pige.

Jeg havde været så optimistisk at tømme kanonen hjemmefra, og stadig bestilt 30 mins. Hun fik lov til at arbejde for pengene, men super prof og service minded.

Derudover var der lige en flaske vand at gå hjem på, så 1 kr tjent i pant der 👌

• Stapler changed the title to 29yo From Poland Nina, Odense LOVES analsex

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.