Hop til indhold

Gentlemenhouse i Rødovre

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil bare høre om der er nogen der har erfaring fra stedet inden for de sidste par måneder. Overvejer et besøg, men har ikke været der det sidste halve år.

Skrevet

Same shit....

Var frækkere og mere stringent den gang 'mutter' og hendes maskuline datter kørte det (på Skjulhøj Allé og siden på Naverland...og tilbage igen).

Men de blev jo bustet af politiet og 'mutter' røg ind at sidde...mon hun er ude nu?...har nok indrejseforbud de næste 10 år så....

Skrevet

Men for fanden det hus har potentiale til FKK og Flatrate (you name it!)....har forsøgt, Rejse, at overtale dem til at prøve noget sexparty i det mindste...

Men deres forretningssans og sans for branding kan ligge på et meget lille sted....tror nemlig ikke de har overvældende meget at lave efterhånden....

Men selvfølgelig kan de lettere gå under myndighedernes radar, så de ikke bringer nogle politikeres pis i kog (som skete med det fantastiske Pussyparty koncept på Bjerringbrovej 50C og deres fillial syd for Køge), hvis de kører mainstream.....

Men er sgu en skam....

Redigeret af McQueen

Skrevet

Ja helt Korrekt , same shit de 3 gange jeg har været på deres Nuværende adresse , men kan stadig få et smil på heldigvis når jeg tænker Skjulhøj , en helt anden ånd og super service og bare gode gennemførte oplevelser i bagagen , men nu luset service , dårlige forhold med eller uden fjedre i ryggen  :mad:  og så et musikanlæg der kører på fuld skrue i entreen så man ikke kan høre noget fra de andre rum eller dem der kommer til  :cool:   så ja små forhold der ikke er frisket op og piger der efter min erfaring er vendt nærmest maskinelt når de har afleveret pengene og kommer tilbage, under al kritik , men er der en der kan anbefale og har prøvet og er mere end tilfreds så lytter jeg gerne med  :-P

Venligst Nicey  :cool:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.