Hop til indhold

Tulle 123, Vejen

Featured Replies

Skrevet

Kan ikke finde noget konkret på hende. Der er to andre Tulle som der er historik på, men det er jo nok ikke dem. Den ene på Sjælland og den anden Nordjylland.

Tænker hvis ingen kommer med noget info, så prøv at tage et for holdet. Ring til hende, lav en aftale om at mødes med hende, f.eks 15 min eller 30 min, hvad hun nu gør i. Derefter skriv hvad du har oplevet i en anmeldelse herinde så dine brødre kan få noget info.

En vigtig detalje, telefon nummeret giver heller ikke noget info, og husk ikke at sende sms, men ring. I hendes annonce lyder det som om man kun skal ringe.  Held og lykke.

Redigeret af SødfyrJylland

Skrevet

Hun er en meget flot slank kvinde nok tæt på de 60 har været aktiv i mange år med mange pauser indimellem 

Kun gode oplevelser men kan godt være svært at komme i kontakt med 

Skrevet

hun er 70+, meget sød, venlig med dejlige massage og god sex, en flot kvinde for alderen, så tag du bare afsted.

Skrevet
CoolcT skrev, for 21 timer siden:

hun er 70+, meget sød, venlig med dejlige massage og god sex, en flot kvinde for alderen, så tag du bare afsted.

Hej hvad er prisen på massage og sex

Skrevet

Er hun dansk? Der var nemlig en udenlandsk kvinde der tog imod privat i Vejen for nogle år siden, men så forsvandt. Tænker på om det er hende?

Skrevet
CoolcT skrev, den 21.2.2026 at 15:12:

Hej CoolcT

Du skriver 70+ og en anden skriver slut 60’erne, jeg tænder måske ikke på en 70+ gammel dame, så er sikker på at du rammer rigtig med de 70+ ?

Skrevet
  • Author
Ksm skrev, den 23.2.2026 at 18:36:

Hej Solmedsmil

fik du aflagt en besøg du vil dele med os ??

Nej ikke i nu 

Skrevet
Solmedsmil skrev, den 25.2.2026 at 21:53:

Nej ikke i nu 

Jeg sprang fra da jeg hørte prisen

Skrevet
Smedesvenden skrev, for 6 timer siden:

Må man spørge hvilken pris du fik oplyst ?

2t for en time

• 4 weeks later...
Skrevet
Petermann skrev, den 22.2.2026 at 13:05:

Hej hvad er prisen på massage og sex

2 T for 1 time

Skrevet

Hejsa

Har længe ledt efter 70+ kvinde i Sydjylland. Er hun 70+?

Hvor ca. i Vejen holder hun til?

Og hvad får man for 2000 kr. timen?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.