Hop til indhold
Swarley

Frækt Blowbang og bukkake med Lucy-danmark.

Recommended Posts

Så fik jeg endelig prøvet et decideret blowbang uden en del af et GB. Det var fedt at @Lucy-denmark tog tråden og gjorde den til handling. :)

Lucy satte sig på knæ og gik så ellers i gang med at sutte os på kryds og tværs mens hendes hænder kælede for de pikke som ikke lige var i hendes mund og samtidig kunne der tages på hendes bryster.

Der blev suttede og mouthfuck til den store guldmedalje og på et tidspunkt lagde hun sig i sengen med hovedet udover så hun kunne kneppes på skift dybt i halsen, mens hendes hænder ellers holdt de andre pikke stive. :P

Så var det tid til bukkake delen og vi kom i hendes åbne mund samt i ansigt/hår så det løb ned på kroppen og så lige suttet ren.:wub:

Så fedt at den tråd jeg selv startede om at nogle GP holdt dette, blev omsat til dette dejlige event. <3

Deltager gerne til et Blowbang med bukkake igen, som alternativ til GB som jeg har prøvet en del af. 

PS: Jeg kan også varmt anbefale Lucy’s GB, som jeg har deltaget i en del gange, hvis man hellere vil til GB.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lækkert og en drømmesituation som kan gøre mig grøn af misundelse.Fedt at Lucy overhovedet giver konceptet og genren en chance. Hmmmm forhåbentlig ikke sidste gang for det der må og vil jeg gerne opleve med en go og opsparet libido og ladnning. 

Redigeret af SirCumaLot

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...