KCFap 6 Skrevet for 6 timer siden Jeg synes, det er lidt sjovt, når man kigger herinde og ser så mange gode anmeldelser, altså virkeligt gode anmeldelser. Generelt, har jeg ikke haft de værste oplevelser, men jeg syntes, der bliver spillet godt og grundigt op meget ofte både på Nympho og Annoncelight. Dog kan det også have noget at gøre med dårlig timing. Nogen af de første GP'er, som jeg har besøgt, har været inaktive i længe nu eller også har de stemplet mig som useriøs kunde (kun 1 gang, fordi jeg aflyste). Hvis jeg syntes, at oplevelsen var "unær" eller "robotagtig", så kan det føles lidt forkert at skrive om GP'en. Det virker bare for kritisk. Dog vil jeg sige uden at nævne navne, at indlevelse kan variere en god del fra dag til dag, oplevelse til oplevelse, mere end EG får det til at virke som. Man må nød til at tage det en smule med et gran salt og formindske ens forventninger, som de her anmeldelser kan skabe. Personligt bruger jeg mere EG anmeldelser til at tjekke om GP'en er legit eller få en generel feeling for, hvordan GP'en er. Gør I andre også det? Eller har I også nogen andre tanker om det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big thaifan 44 Skrevet for 5 timer siden Har ikke tænkt over det før, men du har ret. Oftest omhandler anmeldelserne enten det meget skuffende eller det sublime. Det er sjældnere at man anmeldelser det middelmådige. Jeg vil så sige at jeg ikke har valgt GP'er til pga gode anmeldelser, men nogle er valgt fra pga dårlige 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 515 Skrevet for 5 timer siden Jeg har kun haft positive oplevelser sammen med gp'er, så det ville være uærligt at skrive noget negativt. Synes nu også det ville være synd at ødelægge en gp'ers forretning grundet en dårlig dag eller forkert kemi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 192 Skrevet for 5 timer siden Man skal altid huske at de vi ser her, stort set udelukkende, er ensidet information fra kundens synspunkt. Så det skal altid læses med et passende niveau af forbeholdenhed overfor forudindtagethed (BIAS). Man kan generelt bruge det som målepind i forhold til om en given service udbyder relativt konsekvent får gode eller dårlige anmeldelser. Og i nogen grad også i forhold til om en given annonce er "troværdig" eller ej. Omend man dog stadig skal være opmærksom på at det igen kun er den ene side der beretter... Jo mere vi alle skriver om, både gode, dårlige og de gennemsnitlige, oplevelser herinde, jo bedre. Særligt hvis vi også accepterer at service udbyderne også af og til føler et behov for at tage til genmæle. At vi så ikke straks "overfalder" dem, men blot lader dem få samme niveau af respekt og "luft" som alle andre brugere. De har også lov til at udtrykke deres side af historien. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1496 Skrevet for 4 timer siden Jeg er ret enig i, at forventningerne fra os kunder er meget høje, og der er sikkert ingen tvivl om, at EG er med til at sætte forventningerne, men også højne niveauet hos pigerne. De færreste er interesseret i negativ omtale. Mange piger giver en super oplevelse, med indlevelse som var det en nyforelsket kæreste, og dem som så bare leverer en "standard" oplevelse, som det var i gamle dage, de får kritik eller negativ omtale, fordi vi forventer et kærestebesøg. Jeg var meget ung, da jeg begyndte at besøge de søde piger, det var omkring 1980, jeg havde endnu ikke fået stemmeret - men havde dog fået hår mellem benene. Dengang var standarden egentlig, at man bare fik lettet trykket. Der var svensk, fransk og dansk på menuen, that’s it. Ingen hele eller halve timer, ingen kys, ingen gensidig fransk, ingen kæresteoplevelse, ingen indlevelse. Det svarer næsten til, hvad en fleshlight kan i dag. Eneste forskel på pigerne var dybest set hårfarve og alder (alle var 27), og om de havde nylonstrømper på eller ej. Hvis alle piger i dag var som dengang, hvis det var standarden, så ville vi være tilfredse med bare at få lettet trykket, og kun anmelde om strømperne var sorte eller hvide, men pigerne har selv opjusteret ydelserne, og er indirekte selv med til at sætte vores forventninger højt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zombie 366 Skrevet for 4 timer siden (edited) Julius skrev, for 46 minutter siden: "Dengang (omkring 1980) var standarden egentlig, at man bare fik lettet trykket. Der var svensk, fransk og dansk på menuen, that’s it. Ingen hele eller halve timer, ingen kys, ingen gensidig fransk, ingen kæresteoplevelse, ingen indlevelse. Det svarer næsten til, hvad en fleshlight kan i dag. Eneste forskel på pigerne var dybest set hårfarve og alder (alle var 27), og om de havde nylonstrømper på eller ej." Jeg kommer til at tænke på en gammel Erik Clausen-film, hvor han netop har fast dame han besøger som passer din beskrivelse. Det virker ret patetisk, men han kendte vel selv til miljøet Redigeret for 4 timer siden af zombie Fejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KCFap 6 Skrevet for 3 timer siden (edited) Julius skrev, 1 time siden: Jeg er ret enig i, at forventningerne fra os kunder er meget høje, og der er sikkert ingen tvivl om, at EG er med til at sætte forventningerne, men også højne niveauet hos pigerne. De færreste er interesseret i negativ omtale. Mange piger giver en super oplevelse, med indlevelse som var det en nyforelsket kæreste, og dem som så bare leverer en "standard" oplevelse, som det var i gamle dage, de får kritik eller negativ omtale, fordi vi forventer et kærestebesøg. Tak, man! Det giver mig en smule mere indblik i forhold til GP miljøet. Jeg er stadig ret ny og ung, så det har været noget at gøre sig vandt til, og jeg vidste ikke, at der var så stor forskel på nyere tid og gamle dage. Jeg har uden tvivl også oplevet rigtig gode GF oplevelser, Emily C comes to mind (https://nympho.dk/n21061/7232/emily-let-me-help-you-connect-with-your-sexuality-and-reach-new-pleasure). Ikke nok med, at hun leverer godt, men hun er også fagkyndig inden for sex terapi, og oftest besøger jeg GP'er som en form for kropsterapi. Det udgangspunkt er dog ret hit and miss af hvad jeg har oplevet indtil videre. Redigeret for 3 timer siden af KCFap 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1496 Skrevet for 3 timer siden zombie skrev, for 31 minutter siden: Jeg kommer til at tænke på en gammel Erik Clausen-film, hvor han netop har fast dame han besøger som passer din beskrivelse. Det virker ret patetisk, men han kendte vel selv til miljøet Det er i hvert fald det indtryk man får i alle hans film KCFap skrev, for 10 minutter siden: Jeg er stadig ret ny og ung, så det har været noget at gøre sig vandt til, og jeg vidste ikke, at der var så stor forskel på nyere tid og gamle dage. Forestil dig så den udvikling, du kan komme til at opleve i løbet af de kommende 40 år 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KCFap 6 Skrevet for 3 timer siden Julius skrev, for 1 minut siden: Forestil dig så den udvikling, du kan komme til at opleve i løbet af de kommende 40 år Ja, det bliver sgu svært Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1576 Skrevet for 1 time siden (edited) Jeg tænker at ikke mindst Thai pigerne har været med til at skabe forandringen. Her forventer man jo udover sex også evt bad og massage. Hjælp til at få tøjet af og på er heller ikke ualmindeligt. Jeg forventer at have godt selskab den tid der er aftalt og nyder at det ikke bare er et hurtigt knald og hurtigt videre. Redigeret for 1 time siden af Slowman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg