Hop til indhold

Sweet Sofia in Hobro C

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/448506 

Har lige besøgt denne kvinde og hun får top karakter. Tror ikke det er hende på foto men hun var en smuk kvinde der kunne sit håndværk. Dejlig hård massage, kysser dejligt og det bedste blow til dato hos en thai kvinde. Virkelig sød og rar, og struttende bryster og man får den tid man betaler for fuldt ud.

https://annoncelight.dk/showad/448506 

Skrevet

Jeg kan kun tilslutte mig denne anbefaling.

Dejlig ung smuk kvinde. Sød og god service. 

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Kan jeg spørge om i også skulle sende dem et billede? har prøvet at booke en tid men da jeg havde sendt billedet blev jeg holdt hen med en løgn om at hun ligepludselig ikke havde nogen tider, tilbød at det også kunne være dagen efter og kunne se at de fornyede annoncen 30 minutter senere, måske er jeg bare for grim syntes nu ikke det er så galdt, og der står i annoncen at hun tager cum i munden så kræsen kan hun heller ikke være hvis i forstår hvad jeg mener.

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet
Copacabana skrev, den 12.3.2026 at 13:59:

Er det centralt i Hobro hun holder til :)

Ca hvor langt fra centrum og i hvilken retning?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.