Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Så var jeg (Igen) forbi Venus (som hun hedder pt)

http://side6.dk/resultatside/?q=venus29

Denne gang (omrking vesterbrogade) hvor hun havde lånt en lejlighed, stedet var fint, rent & lyst

Venus er ikke nogen skønhed, men hun er fræk - kysser dybt/vådt - sutter dybt/vådt - og så elsker hun øjenkontakten.

Idag var hun fokuseret på en orgasme, så jeg ville da gerne levere til hende, så jeg dykkede ned og slikkede hende, samtidigt med jeg nappede hende i hendes meget følsomme brystvorter, "She likes!" 

Hun var flere gange ved at komme, og normalt har jeg intet problem med at få en kvinde til at komme, når jeg er igang oralt, så denne "skulle ikke smutte" ...

Venus var blevet møg-liderlig (som hun selv gav udtryk for), og brugte flere gange min pik, til at tirre hendes klitoris, imens jeg slikkede hendes følsomme bryster, damm' det var lækkert!

Jeg skulle ikke have siddende på mig, at hun ikke fik orgasme, så jeg sagde at nu skulle hun ligge ned, smed benene godt op, og slikkede og suttede hendes glatte, og våde klit ... 

Efter lidt "special Tbone-treatment" udeblev resultatet heller ikke, og hun små-skreg & klynkede sin glæde ud.. Benene godt i vejret, og så bankede jeg ellers bare i bund, imens hun lå som et dådyr, der bliver fanget 

i bilens forlygter, hun var helt "svømmende" i øjenen, og jeg nød bare at se hende, og samtidigt kunne tungekysse hende dybt & vådt ...

Efter lidt tid, smed hun mig på ryggen, og besteg min godt stive pik, og med udsyn til et spejl i mandshøjde, kunne jeg nyde hvordan hun malkede mig, godt & grundigt!!

Efter yderligt 4-5 minutter med vildt ridt, våde kys - måtte jeg overgive mig og fyre den af.... 

Betalte for 30 min. men stod på gaden efter ca. 45 minutter, hvor der blev kysset/slikket/suttet & kneppet så de sang ..

Som sagt, ville jeg måske end ikke ænse hende i Netto, men hun er satme fræk, når hun kommer i gang...

Hun er "igen" på min to-do-list, når jeg får lyst til noget vildt GFE ..

252560.jpg

Skrevet

Hej TboneDK

Ved du, om hun er den samme, som kaldte sig Estrella på Tuborgvej i Gentofte?

Mvh.

Mr. P

Skrevet

Hej TboneDK

Ved du, om hun er den samme, som kaldte sig Estrella på Tuborgvej i Gentofte?

Mvh.

Mr. P

Yeps ;-)

Skrevet

Super - tak for hurtig respons og god anmeldelse.

Yeps :wink:

Skrevet

Listen over de navne, hun har haft, er meget lang. 

GFE har jeg altid lyst til, men det er aldrig lykkedes mig at få kontakt til hende. Hun tager simpelthen ikke telefonen. Hvordan klarede du det?

Er det forresten sjældent, at man kan få hende til at komme? Det lyder lidt sådan. Jo mere sjældent, jo bedre bliver oplevelsen, og det lyder også som om det har rigtigt godt for dig. Men jeg hader det, når det ikke lykkes, og vil normalt hellere opsøge piger, der har nemt ved at komme.

Skrevet

Listen over de navne, hun har haft, er meget lang. 

GFE har jeg altid lyst til, men det er aldrig lykkedes mig at få kontakt til hende. Hun tager simpelthen ikke telefonen. Hvordan klarede du det?

Er det forresten sjældent, at man kan få hende til at komme? Det lyder lidt sådan. Jo mere sjældent, jo bedre bliver oplevelsen, og det lyder også som om det har rigtigt godt for dig. Men jeg hader det, når det ikke lykkes, og vil normalt hellere opsøge piger, der har nemt ved at komme.

Ja, hun kan være svær at få fat i .. Men, det lykkes nu- og da ;-)

Jeg har fået hende til at komme hver gang, jeg har besøgt hende, det kræver måske bare lidt vedholdenhed ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.