Hop til indhold
Jolle

(438601) Dejlig oplevelse - Søde Mimi Rigtigt billede❤️Thai Massage ❤️Nykøbing F

Recommended Posts

Tid til endnu et review! (TLDR i bunden)

Dav igen forum :D jeg ahr endnu en gang haft lidt mønt på lommen og tænkt jeg ville forkæles lidt.

Efter at have kigget lidt rundt her og på de forskellige sider faldt jeg over hende her 
https://annoncelight.dk/showad/438601

Til Læserne!
fandt et par ret gode anmeldelser her inde og tænkte hende skal jeg prøve. jeg bor heldigvis også tæt på :P
Jeg sendte en sms og fik svar med det samme jeg kunne bare komme.
jeg bestilte en times FP standard pris.

Har besøgt stedet før med med en anden thai dame som var lidt ældre... ikke den bedste oplevelse jeg har haft så jeg var en lille smule bange for at få samme oplevelse... men var trængende og Mimis billeder så bare godt ud.
der er ikke ansigt på billederne, men kroppen var lille og skøn at se på.

da jeg møder op blir jeg mødt af en pæn lille thai kvinde påkældt i en fræk sort lille sag.
lille kvinde, flot ansigt, små men meget flotte bryster og en lækker lille røv.
konstaterede meget hurtigt at det var hende på billederne. mødet var en smule akavet og hun virkede lidt tilbageholdende/forvirret, men hun viste mig ind til briksen og bad mig om at klæde af og ligge mig på maven først.
af med tøjet og op på maven, hun satte lidt musik på og begyndte ellers at komplimentere mig og min krop og begyndte ellers at small-talk en del, hvilke var rigtig hyggeligt og lettede stemningen en del.
Mimi taler ikke dansk men engelsk, dog er hun ikke den bedste til engelsk meeen vi havde da en hyggelig snak og forstod hinanden.

Hun begynder at massere mig, godt med olie skal jeg love for. men det gør mig ikke noget. Ikke fordi hendes massage var sådan noget at råbe vildt højt om, men den var heller ikke dårlig. hun er en lille kvinde med små hender, så det der med at tage fat kan godt være svært, men ind imellem fik hun brugt lidt krops vægt og så kan sådan en par små hænder godt ramme og trykke de rigtige steder.
da hun var færdig med med min ryg og mine arme gik hun til mine ben. det altid min ynglings del for det typisk der de begynder at pille lidt.
og det gjorde hun! lange strøj op langs benet, lige ind og strejfe så det kilder lidt mellem benene. mere og mere begyndte hun at masserer mine kugler samt vedhæng.
hun afslutter med lidt kort fod massage og træder så af briksen for at smide den lille sorte sag hun havde på.
Helt nøgen sætter hun sig på mig og kommer godt med olie på igen.
Så begynder hun ellers at gnubbe mig på rykke med hele hendes krop. mmm det lækker at kunne mærke hende og hun gir den ikke for lidt. hun vender sig om og begynder at bruge sin dejlige lille røv til at massere min ryk og min krop og helt op i nakken med den, hun kommer godt omkring og det mega lækkert! hun var også lidt fræk og suttede på mit ører. nok den bedste body to body jeg har fået, der var i hvert fald tale om BODY TO BODY! (syntes mange steder tøver lidt på den front...) men ikke her!
Om på ryggen med mig! og hun vil ellers gerne igang, så hun gir mig et øko blowjob, det lækkert hun tager også kuglerne i munden.
hun klasker lidt olie på og sætter sig ellers op og gir mig lidt pussy slide (også øko). er vildt med det og under det hele var hun bestemt okay med at bliev rørt ved, både på brysterne, røv men også mellem benene.
hun gav mig gummi på og begyndte ellers at ridde mig, rigtig dejlig tur, det kunne hun godt finde ud af.
jeg ville tage hende bar fra for jeg måtte bare se den røv lidt mere! den var hun med på! om på alle 4 med hende og så gik jeg ellers til den, mega lækkert, dejlig stram og jeg afsluttede i  den stilling.
glad og tilfreds! dejlig oplevelse.
hun bad mig om at ligge på rykken ogen og afluttede med lidt mere massage (forsat nøgen) men ikke b2b. nok mest for at tørre lidt olie af inden jeg fik lov at tage et bad.
Helt overordnet en dejlig oplevelse!

TLDR
Dejlig oplevelse og lækker thai kvinde
rigtige billeder!
Massage - 6/10
b2b - 10/10
sex - 8/10
rigtig lækker og flot kvinde, lille sag. små flotte bryster, lille lækker røv
vil gætte på hun var omkirng 28-33 år

Som altid beklager jeg for dårlig grammatik og sjusk, men jeg er ikke den helt store skribent men kan godt lide at dele min oplevelse så andre forhåbenligt kan få noget ud af det ^^ 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en fantastisk anmeldelse. Tro det eller ej, men med snart 20 år i dette game har jeg til dato ikke prøvet Thai massage. Har altid været lidt skeptisk, men dit skriv har virkelig fået mig til at overveje om det skulle være Mimi man tager din thai møddom med. 

Hvad skal man af med for den fulde pakke du fik og hvor lang tid er det? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Obersten skrev, for 8 minutter siden:

Tak for en fantastisk anmeldelse. Tro det eller ej, men med snart 20 år i dette game har jeg til dato ikke prøvet Thai massage. Har altid været lidt skeptisk, men dit skriv har virkelig fået mig til at overveje om det skulle være Mimi man tager din thai møddom med. 

Hvad skal man af med for den fulde pakke du fik og hvor lang tid er det? 

Er så glad for at hører at min anmeldelse kan inspirerer lidt

gav 1500 for en time med det hele og tiden passede 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jolle skrev, den 17.2.2026 at 09:45:

Har besøgt stedet før med med en anden thai dame som var lidt ældre.

Er det i Nyk.F by, eller er det en af de 2 der ligger lidt uden for byen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
migigen skrev, for 3 timer siden:

Er det i Nyk.F by, eller er det en af de 2 der ligger lidt uden for byen?

Det er en af dem der ligger lidt ude fra nyk.f by

Pigen jeg var hos informerede mig også om hun nok ikke var der så længe endnu men flyttede til et andet sted.
kan også se på andre af hendes anmeldelser at hun har været flere steder før

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Mimi tre forskellige steder på Falster og havde egentlig håbede på at skulle besøge hende i dag men hun er selvfølgelig rykket til nordsjælland :blink:

Hun er helt fantastisk at være sammen med, en rigtig god indlevelse og fantastisk krop.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...