Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte I går Laura og jeg kan give hende de varmeste anbefalinger meget sød og imødekommende kvinde der elsker det hun laver, hun yder en fantastisk service og man kan mærke hendes tilstedeværelse 100 % 

Hun ligger et fint diskret sted i midtbyen

link: https://annoncelight.dk/showad/412610

Skrevet

Så har jeg også været forbi dejlige Laura :wub:

Kan kun tilslutte mig at hun yder en rigtig lækker og dejlig service <3

Meget sexet, varm og erotisk oplevelse og dejlige kys - helt naturlig :wub:

Meget berøringsvenlig og sød og hun kan bestemt godt lide en god omgang :wub:

Pas godt på hende derude - hun smutter snart videre til Viborg

• 4 weeks later...
Skrevet

I visited Laura in Holstebro yesterday, it was a fantastic experience. She is a really lovely woman who knows what she is doing, warm, loving and sweet, has good breasts and a good ass, highly recommended.

Skrevet

Jeg besøgte Laura i Holstebro i går, det var en fantastisk oplevelse. Hun er en virkelig dejlig kvinde, der ved, hvad hun laver, varm, kærlig og sød, har gode bryster og en god numse, kan varmt anbefales.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.