Lagkageboy 0 Skrevet 16. Februar https://annoncelight.dk/showad/449527 Nogle der har besøgt Mila med denne profil. Hun linker til nogle anmeldelser men det er til en anden profil. Hvordan var jeres oplevelser og ser hun ud som på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurikken 129 Skrevet 16. Februar Hende kan du roligt besøge, hun er som på billederne og meget behageligt og imødekommende selskab Tror hun har skiftet profil derfor anmeldelser ikke linker korrekt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orange 1 Skrevet 20. Februar Hej. Jeg besøgte hende i mandags og er nu ikke så begejstret. Hun er bestemt sød og billederne er måske hende. Brysterne er i hvertfald forstørret på billederne. Hun havde en gennemsigtig BH på som hun ikke ville tage af. Efter badet og vi lå i sengen, sprøjtede hun et eller andet koldt på min pik. Nåede ikke at se hvad det var, måske sprit. Men havde røde knopper på den i tre dage bagefter. Ikke en jeg besøger igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg