Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg var lidt syd på og besøgte Bella i Vejen, hun var enlig ikke mit første valg men hende skrev til inden var taget hjem søndag kl19. Fair nok.

https://annoncelight.dk/showad/441354

Nå jeg ankommer og konstatere at hun har spist en del siden billederne er blevet taget, men okay det går nok jeg spørger om dybe tunge kys er okay og om jeg må rører hende over alt, og det er fint svare hun dog ikke noget med Anus og det er fint med mig. 
hun kommer til bage og jeg vil kysse og rører lidt men det skal vente til efter massage Hmmm nå jaja okay

rigtig fin massage er overstået og jeg vender mig om, jeg vil rører hendes bryster men det må jeg ikke da de er ømme, og det med at kysse med tungen var pludselig privat sagde hun 

alt i alt en kedelig oplevelse så må hellere bare blive ved med at komme hvor jeg plejer 

Skrevet

Genkender denne oplevelse, og kan tilføje at hun helst ikke vil slikkes eller give oral service. 
Alt i alt trist at hun er placeret i det job... 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.