Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Lauersen skrev, for 1 minut siden:

Ahhhh jeg mangler hendes navn 

men hvordan ændrer jeg det ???

Skrevet
High Tower skrev, for 1 time siden:

Du kan prøve om "rediger indlæg" knappen stadig er aktiv.

Skrevet

Måske er annonce redigeret siden trådstarter åbnede den, men ellers undrer jeg mig noget. Jeg gengiver lige hele annoncen incl billeder mm:

-------------------

Det er da uroligt
Er det ved af være slut for mig af få noget pik

----------------------

Bortset fra at hun er flyttet fra Søborg til kbh i dagens løb, så mener jeg, at det lugter af svindel :) 

Skrevet
High Tower skrev, for 4 timer siden:

Slet og begynd forfra. Alle kommentarer er om din (slettet af censuren) overskrift

Skrevet
Finger4 skrev, for 15 timer siden:

Slet og begynd forfra. Alle kommentarer er om din (slettet af censuren) overskrift

Og hvordan sletter man ???

Skrevet
High Tower skrev, den 15.2.2026 at 17:11:

Jeg har luret lidt på denne kvinde i Søborg men kan umiddelbart ikke finde nogen anmeldelser men måske nogen har erfaringer 

https://annoncelight.dk/showad/438141

Jo hun har været anmeldt. Hun gik under et andet navn tidligere, men jeg kan desværre ikke huske det.

Der er tale om dansktalende en asiatisk dame, som tidligere tilbød lidt af hvert. Det er så et mere begrænset udvalg hun tilbyder nu.

Jeg besøgte hende for mange år siden, og aftalte en blandet cocktail med afslutning i numsen. Det var ikke specielt ophidsende, da hun var alt fokuseret på at jeg skulle blive færdig. Det blev jeg da også (i numsen), så jeg fik vel nogenlunde hvad jeg kom for. Men jeg har ikke følt behov for gentagelse.

• 3 weeks later...
Skrevet

Det er vel ikke den "gamle" ( ikke aldersmæssige ) kineser som huserede for en del år siden, som kørte bareback osv osv 

Hun snakkede altid ( på engelsk ) om hun havde en mand der er var meget gammel og hun var ved at skrive bøger

Hun var lidt Crazy, men tror hun er taget tilbage til Kina eller sådan?

Skrevet
JohnDoesen skrev, for 8 timer siden:

Det er vel ikke den "gamle" ( ikke aldersmæssige ) kineser som huserede for en del år siden, som kørte bareback osv osv 

Hun snakkede altid ( på engelsk ) om hun havde en mand der er var meget gammel og hun var ved at skrive bøger

Hun var lidt Crazy, men tror hun er taget tilbage til Kina eller sådan?

Nej det er ikke kineseren.

• 3 weeks later...
Skrevet

Kan understøtte @Arne Diller .

Det var lidt en SMS kamp af få noget some helst info ud af hende, om hvad hun tilbyder, til hvilke priser og billeder.

Hun endte med blot at sende en slags enheds pris og en adresse, og så kunne jeg selv gætte på ydelserne.

Det lykkedes til sidst at få noget info ud af hende, hvorefter det endte med jeg takkede "Nej tak".
Som @Arne Diller beskriver, udvalget er særdeles begrænset.
Kort opsummeret ifht. hvad hun informerede mig om vedr sine ydelser:
En omgang sex, alt med gummi og ingen kys. Uklart om det var en 30 min eller 60 min.

• 2 months later...
Skrevet

Ingen den har besøgt for nyligt, og som kan beskrive hende og prislejet

Hvor gammel er hun ca?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.