Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Tog en for holdet i dag. 

Jeg havde lyst til massage med det hele og besluttede at give det et skud.

Mit 1. og 2. valg kunne desværre ikke,  men jeg havde luret lidt på Apple, https://annoncelight.dk/showad/443502. Hun havde tid. Kommunikationen er prøvet værre, men også bedre.

Jeg ankom til et afsides hus med gårdsplads, så parkering var nemt.

Lad mig bare sige med det samme, hvis hun er 29 år og med "good body", så er jeg en 2 meter høj dværg med vinger. Apple er nok 40 år +/- (mest +) og har en mindre hængemave/ løs hud - resten kan godt passe. Hvis billederne er af hende, er de nok 10-15 år gamle. Der kan ske meget på 10-15 år. Missionen var dog klar - En for holdet.

Apple var sød og venlig, og ville gerne gøre det godt. Hun startede med massage, som var ok, men absolut ikke hård. Så over i en meget kort B2B, efterfulgt af blowjob uden. Sexdelen foregik med gummi, der pressede alt blodet tilbage, hvor det kom fra.

Trods de dårlige ods,  lykkedes det mig at komme undersexen, hvilket andre har haft svært ved at få mig til.

Til sidst lidt rengøring af minimee, og hocedbundsmassage.

Tiden holdt med bad før og efter.

Jeg kommer ikke igen. 

Hvis nogen sidder derude, og er fristet af Apples billeder, som jeg var, kan jeg blot sige: "Nej, bare nej".

Redigeret af 6seeker

Skrevet
  • Author

Måske.

Jeg har dog oplevet nogle, som godt kunne være sig selv bekendt. 

Skrevet
High Tower skrev, for 50 minutter siden:

Mon der er en sammenhæng med at jo længere væk fra hovedstaden jo dårligere kvalitet ????

Nej, det sted har jeg besøgt et par gange hvor pigerne har lignet deres billeder og har været fucking lækre. Jeg forstår ikke hvorfor de har gjort en undtagelse med Apple , men måske vælger pigerne bare selv hvilke billeder de vil bruge. 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.