Dillermand Junior 3753 Skrevet 15. Februar Årets EG Awards 2025 (Dette var ment som et opslag i slutningen af december 2025 men grundet en karantæne kommer opslaget først op nu). Velkommen til denne mini prisuddeling , hvor der uddeles priser i flere forskellige kategorier inspireret af tidligere års Yrgghh Awards sidste år omdøbt til årets EG (Eroguide) Awards 2024. Det er kun for sjov og giver muligheden for at tænke tilbage på årets frækkeste oplevelser og skønneste kvinder der gav os dem i 2025. Det er vores mulighed til at give rosende shout outs til de frække kvinder og events og oplevelser der var noget særligt i 2025, det er også til inspiration til andre brugere herinde. Jeg har lavet nogen kategorier som jeg tager udgangspunkt i men i kan fravælge dem i ikke selv finder relevant for jeres oplevelser eller opfinde nye kategorier undervejs. Der er intet rigtigt eller forkert da det er ens personlige oplevelse (Drop kritik af andres valg), giv istedet dit eget personlige bud på hvem der blæste dig bagud og tog dig med storm i 2025. Mine kategorier og priser er: - Bedste GFE oplevelse - Bedste BDSM oplevelse - Bedste nyere GP / førstegangs besøg - Bedste erotiske massage oplevelse - Bedste Fantasi realisering - Vildeste sex oplevelse -Bedste Gang Bang oplevelse -Bedste Sex Event -Bedste blowjob -Mest unikke aftale / besøg (Hvor GPen smed en ny kink i spil, overraskede med nye initiativer eller hev en anden person ind i legen og gav besøget et nyt niveau). -Æres EG Prisen (Den GP der altid leverer på højeste niveau til hver aftale og er ens sikre valg hver gang til en top oplevelse). Her er mine personlige vindere i 2025 - Bedste nyere GP / førstegangs besøg @Pink Peach Pink Peach fik jeg øje på her på forum og mit førstegangsbesøg hos Pink, der er ny i branchen slog benene fuldstændigt væk under mig og en time blev til to timer og en aftale blev til to aftaler inden året sluttede. Hun er indbegrebet af en WAAUW oplevelse jeg nød at en blid time med hende er det her mix mellem GFE og PSE det er en kombination som tiltaler mig sådan lidt det bedste fra to verdener og kan slet ikke forestille mig at det ikke bliver til flere besøg i 2026. - Bedste erotiske massage oplevelse @AmmaRose Ammarose Anna gav mig ikke kun årets bedste erotiske massage oplevelse men min indtil videre bedste sensuelle Erotiske massage oplevelse nogensinde. Måden hun bruger hele sin krop på i kontakten med ens krop og selv det gennemsigtige klæde hun har rundt om kroppen imens bruges aktivt i den meget sensuelle massage hun giver. Har aldrig prøvet noget så sensuelt og forførende frækt før og tanken om den oplevelse kan stadig sende endorfiner igennem kroppen på mig her snart et halvt år efter. - Bedste Fantasi realisering @Lina_bbw Har et par år i træk set GPer tilbyde frække aftaler under Erotic World messen og har gået med en lyst til og fantasi om at have en fræk aftale under Erotic World i flere år. Lina BBW var hende der i år realiserede den fantasi sammen med mig og det var en fantastisk og fræk oplevelse og endnu bedre end jeg havde turdet håbe på og Lina BBW var den perfekte at udleve den fantasi sammen med. - Bedste BDSM oplevelse @Pink Peach Havde en dejlig oplevelse min første BDSM aftale med Pink i december måned med mig selv i dom rolle og Pink som sub. Pink er bare en skøn sub at lege med og vi kom vidt omkring i vores to timers oplevelse og hun er skøn at tage kontrol over og en fræk og dejlig indlevelse. -Bedste Gang Bang oplevelse Frk. DK. Har i år deltaget i markant færre Gang Bangs end i forrige år ( kun fire), i alle fire har kvinderne alle leveret på et højt niveau og og derfor har det taget noget længere tid til at finde ud af hvilken en af de fire gang bangs jeg ville fremhæve som en særlig oplevelse og give prisen som min vinder i kategorien men er så alligevel endt med at give hæderen til Frk. DK og hendes gang bang i omegnen af København en varm sommerdag. Helt kort så gav Frk. DKs Gang Bang bare en anderledes vibe fordi hun selv mere er en slags amatør hotwife i et set up der foregår privat uden at naboerne aner uråd, med hendes mand / fyr der kigger med og filmer lidt uden ansigt. så udover at kvinden her gav en super fræk oplevelse og virkede som en privat nymfomanisk maneater der lever egne og mandens fantasier ud sammen så fik jeg også selv realiseret nogen fantasier i det lidt anderledes set up. - Bedste GFE oplevelse Jennifer Romantica To GFE oplevelser i år står i min erindring som noget særligt det er med JRO og med Pink Peach begge aftaler er mindeværdige og aftalerne er på flere punkter vidt forskellige i både indhold, længde og de små detaljer og særligt de små detaljer betyder at jeg lander på at Jennifer Romantica bliver min vinder af bedste GFE oplevelse. Min oplevelse med Pink var den mere intense oplevelse men nok også fordi den indeholdt elementer og ydelser der krydser over i PSE og den blanding af GFE og PSE i aftalen gjorde aftalen med Pink mest intenst og mindeværdig som aftale men for kun GFE delen der må jeg pege på JRO der med sine flere år i branchen og sin erfaring kan nogen små detaljer og tricks som ikke er til at komme udenom. -Bedste Sex Event Den anden Fredagsbar September September udgaven af Den Anden Fredagsbar vinder som Bedste Sex Event i år kun fordi jeg var så svineheldig at vinde tre ud af fire præmier i Blowjob Bingo og næsten rydde præmiebordet til eventet og ud af de tre vundne præmier fra det event blev to af dem omsat til to aftaler der er vindere i to af de andre kategorier så September fredagsbaren var springbræt til nogen af årets mest mindeværdige og bedste aftaler i 2025. - Vildeste sex oplevelse @Lina_bbw Ud af mine to aftaler i år med Lina BBW så stå de begge to som noget af de bedste i 2025 den ene aftale realiserede en bestemt fantasi til Erotic World i Valbyhallen mens den anden og første aftale i år med Lina foregik i valby og står som årets vildeste Sexoplevelse for mig i 2025. Aftalen var en intens omgang BDSM hvor vi på skift switchede og dominerede hinanden på skift. Men særligt Linas viden om mig fra både tidligere aftaler og fra de anmeldelser jeg har skrevet som hun har læst og hæftet sig i detaljerne gjorde at Lina mestrede spontant at bringe de fleste af mine kinks og fetishes ind i sexen og legen og særligt hendes og min egen spontanitet og initiativ var med til at give aftalen og oplevelsen den vildskab og intensitet der gør at den står tilbage som den Vildeste sex oplevelser for mig i år. -Bedste blowjob @Pink Peach Vi har forskellige præferencer fordi vi er forskellige mennesker så selvom vi nok for de flestes vedkommende kan være enige om at tænder på pikken og testikler der klemmes er skidt så kan vores personlige præferencer ift. et godt blowjob godt være meget individuelle. Jeg har modtaget en håndfuld førsteklasses Blowjobs i år som jeg har nydt og som er mine favoritter i år. Jennifer Romantica er en af de få der med sin teknik nok ville kunne få mig til at komme ved et blowjob selvom det er med gummi & Lina BBW leverer et vildt, dybt sjaskvådt og sloppy blow og sommetider med en lille listefinger bagi. Men Pink Peaches øko blow tjeckede ligesom alle mine bokse for et godt blowjob personligt. Der er lir og liderlig leg med testikler, skaft og hovedet, det er vådt, dybt og så gør hun den her teknik hvor hun tager min pik til roden og så kører hun hovedet lidt op og ned men kun en to tre centimeter højst så den stadig er dybt nede i halsen mens hun bevæger hovedet op og ned på den og det føles fantastisk og er min klare favorit blowjob i år. -Mest unikke aftale / besøg Sommer Pussy Party Juni måned med Josefine Sunshine Teknisk set er min aftale med Lina på Erotic World nok den mest unikke aftale jeg har haft i år men jeg har allerede kåret den aftale som min vinder af bedste fantasi realisering så derfor har jeg valgt at min vinder bliver Sommer Pussy Partyet og Josefine Sunshines spontane surprise indskydelse undervejs. Pussy Galores Pussy Partys følger en ret fast formel der stort set i de store træk aldrig afviger eller ændres. Der er tre til fire kvinder, det frække foregår primært i to rum, alt er med kondom og og det er som regel sex med standard ydelserne ( gensidig oral sex, samleje i forskellige stillinger & nogen gange med lidt lesbisk show) og ikke noget avanceret derudover men her tog den skønne Josefine Sunshine så til deres Sommer Pussy Party en spontan beslutning da hun skulle bruge en tisse pause at hun ud i rummet pludselig tilbød at hvis nogen ønskede Golden Shower så var det nu chancen var der og den greb jeg og pludselig havde jeg en lille privat kinky en til en oplevelse ude på badeværelset kun med mig og Josefine undervejs i det her Gang Bang med en oplevelse der normalt ikke tilbydes til de her events og som gjorde det Pussy Party markant anderledes og et af de oplevelser man husker og som skiller sig ud. Æres EG prisen er en pige der ikke ønsker at tagges ligenu så den kommer måske op senere. 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 754 Skrevet 15. Februar Lyder som 2025 har været noget af en fest for dig @Dillermand Junior og du har fået nogle gode oplevelser med de dejlige GP’er. Og som sædvanligt velskrevet, som vi nok ikke lige kan matche. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2578 Skrevet 16. Februar (edited) Dillermand Junior skrev, den 15.2.2026 at 15:06: og særligt de små detaljer betyder at jeg lander på at Jennifer Romantica bliver min vinder af bedste GFE oplevelse. Enig! Eller, jeg har det på samme måde. JRo har en unik evne til at være stille og mild og egentlig ikke gøre så meget, men alligevel være intenst til stede. Det passer rigtig godt til mit kælepotte-gen - det rammer lige i skabet hos mig ... Og når hun så gør noget, så går det til gengæld hurtigt ... Redigeret 16. Februar af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AmmaRose 287 Skrevet 21. Februar Dejlig at læse at din oplevelse med mig og min massage har efterladt en så skøn minder ved dig. Det er så dejligt at få så positivt resonans. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg