Dillermand Junior 3753 Skrevet 15. Februar (edited) (Det her er mest skrevet for sjov og ikke en egentlig anmeldelse mere en oplevelse lavet til en Julehistorie for sjov skyld, ville have delt den i December men Stapler mente at en smule sarkasme er to en halv måneds pause værd så nu ryger den op i februar i stedet for). En julehistorie. Det er vinter og det er mørkt og koldt derude og så kan man godt trænge til at få ristet kastanjerne, eller en varm kop kakao eller hvad med et frækt jule gang bang tænkte denne gamle hønisse og sådan endte det at nissemanden tog afsted ud i kulden i December efter et lille juleeventyr. Nissepigen @Pink Peach modtog alle deltagere i lækkert og frækt lingeri og nissehue det var jo December og jule Gang Bang. Efter at alle var budt velkommen så blev julegaven der var på alle vores ønskelister pakket ud af sit lingeri og den frække nissepige gik straks på knæ og begyndte at sutte løs på på vores slik sukkerstokke og lege med julekuglerne på os på skift det var jo December. Efter lidt tid hoppede den nøgne nissepige op i kanen (Sengen), for ligesom med juleanden inden den kommer i ovnen så trængte hun til at blive fyldt godt ud det var jo December. Og så begyndte det at vrimle med nissemænd omkring nissepigen som snefnug i en snefygning. Jeg selv valgte at kredse tålmodigt om den varme grød bevidst om at der nok var et par stykker af nissemændene der ville gøre som en risengrøds mandel og smutte når først de havde lagt smørklatten. I mellemtiden nød jeg synet af den frække og smukke nissepige der blev fyldt ud som juleanden i alle huller. Efter noget tid blev der plads ved nissepigen og så var det min slik sukkerstok der mærkede nissepigens mund og hun suttede og slikkede den så det gik lige i julekuglerne og næsten fik juleklokkerne til at ringe men jeg gav plads til de andre nissemænd inden jeg nåede til bjældeklangen. Lod de andre nissemænd komme til og den skønne nissepige lagde sig nu klar med den dejlige røv i vejret og den første nissemand tog nissepigen analt i den store kane (Seng) i den stilling, jeg smed et kondom på og kravlede også op i kanen og ventede med min pik i kondomet der lignede en lille snemand der var klar til eventyr. Jeg smurte glidecreme på så snemanden var klar til at komme på tur i glidebanen. Da nissemanden foran mig var færdig og forlod kanen rykkede jeg frem i den bag nissepigen, jeg prøvede at huske hvad der stod på julemandens seddel havde nissepigen været artig eller uartig i år ? Bestemt uartig meget meget dejligt uartig så jeg placerede den glatte snemand ved indgangen til nissepigens brunkage kanal og så gik han stille og roligt på opdagelse oppe i hende i starten roligt men til sidst blev nissepigen redet dybt og hurtigt i rensdyrs stilling (Doggy). Igen stoppede jeg inden der gik bjældeklang i julekuglerne og tog en lille pause. Flere og flere nissemænd faldt fra og tog turen ud i kulden igen men ikke den her nissemand han kunne ikke få nok af den frække nissepige og der blev fejret pulefrokost flere gange i kanen med den frække nissepige både i rensdyrs stilling og på ryggen mens hun lavede sne engle i kanen og sukker slik stokken blev der også slikket og suttet på igen. Hendes yndige snebolde fik også varmen med tungen og hænderne undervejs. Tiden flyver når man har det sjovt i den store kane med den frækkeste nissepige i Norden. Jeg lod den eventyrlystne snemand tage en sidste tur i nissepigens glidebane indtil jeg atter kunne mærke julekuglerne var klar, men denne gang trak jeg mig ud hev kondomet af gav slikstokken en ordentlig tur til der var bjældeklang og engle basuner og så lagde jeg smørklatten midt mellem den frække nissepiges to smukke sne bolde. Jeg hoppede i bad og i tøjet og sagde pænt farvel til den uartige nissepige og ud i vinterkulden. Så blev det alligevel Jul igen i år og jeg havde fået lige den julegave jeg ønskede mig det frækkest og mest uartige Nisse Bang med Nissepigen i hendes store kane, se det var et rigtigt Jule eventyr. Redigeret 15. Februar af Dillermand Junior 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 633 Skrevet 15. Februar (edited) Tak for et dejligt juleeventyr Og velkommen tilbage på eroguide Redigeret 15. Februar af Pink Peach 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 629 Skrevet 15. Februar Nu er det lige før jeg ikke kan vente på at det bliver jul med den stemning Dejligt fortalt og velkommen tilbage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 754 Skrevet 15. Februar Tak for en god jule historie @Dillermand Junior med masser af indlevelse, lyder som et juleeventyr med @Pink Peach man skulle have været med i. Måske nissepigen kommer igen i december. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3753 Skrevet 15. Februar CamillaHusmor skrev, for 3 minutter siden: Dejligt fortalt og velkommen tilbage Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3753 Skrevet 15. Februar Swarley skrev, for 2 minutter siden: Måske nissepigen kommer igen i december. Man kan jo skrive det på sin ønskeliste hvis man har været rigtigt uartig i 2026 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg