Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
sweet guy skrev, for 33 minutter siden:

Erika Glostrup tilbyder sex uden??

Er det et spørgsmål, eller er det en konstatering?

Skrevet
  • Author
migigen skrev, for 21 minutter siden:

Er det et spørgsmål, eller er det en konstatering?

Spørgsmål...

Skrevet

@sweet guy Hvis der står i hendes annonce, at hun tilbyder det, så tilbyder hun det. Hvis der står, at hun ikke tilbyder det, så tilbyder hun det ikke.

Skrevet

Nej det er ikke mit indtryk 

Men omvendt da jeg besøgte hende lå vi så tæt og kælede og kyssede og hun virkede oprigtigt tændt og der gned hun sig meget tæt på og nu du spøger tænker jeg at hvis jeg havde taget initiativ så kunne det nok være endt uden, men lige i et splitsekund nåede jeg at tænke med det øverste hoved. 

Skrevet
sweet guy skrev, for 9 timer siden:

Erika Glostrup tilbyder sex uden??

Det tvivler jeg meget på. Jeg havde en oplevelse med hende meget lig High Towers. Det var meget intimt og kæresteagtig, hvor hun gned min pik mod sin klit. Jeg var så tændt og så tæt på at dykke nøgen ned i hendes paradis, men lige inden sagde hun "condom". Heldigvis ;)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.