Hop til indhold

Dansk Lille Petit Snack På 24

Featured Replies

Skrevet

Synes altid det er lidt mistænkeligt, når de reklamerer med de er danske. Synes hun har mere slaviske træk, men, det er bare min fornemmelse.

Skrevet
  • Author

Ok  ! Har skrevet til hende med et par spørgsmål - nu får vi se om hun svarer (og hvad).

Skrevet

Umiddelbart fake, og hun bruger en onlyfans models fotos, dog AI redigerede som kan ses herunder - lidt scary i øvrigt 

Fotoet med kaffekoppen er det originale fra OF og af modellen Mia Evans 

IMG_7791.jpeg

IMG_7792.jpeg

Redigeret af TB2000
Glemt tekst

Skrevet

@TB2000

kan du fortælle hvordan du fandt det? Jeg prøvede flere forskelloge metoder og kunne være god læring til andre end mig :)

Skrevet
xazia skrev, for 7 minutter siden:

@TB2000

kan du fortælle hvordan du fandt det? Jeg prøvede flere forskelloge metoder og kunne være god læring til andre end mig :)

Faldt over en anden tråd der nævnte det foto. Kørte annonce fotoet (kun ansigt) gennem Google og derefter Grok 

IMG_7795.png

Skrevet

Alene de facts og billeder der er nu, ville gøre at hun aldrig ville være en seriøs kandidat til besøg fra min side ;-) 

Skrevet
Ca1mB0Y skrev, for 1 time siden:

Følger lige med her :)

Det behøver man ikke at fortælle om i tråden, til en anden gang kan du bare trykke på den knap oppe i hjørnet der hedder "følg dette":)

Skrevet

Vil jeg gøre næste gang, kan dog supplere om at den knap ikke er i toppen men i bunden når man er på mobil :D

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.