Hop til indhold

Blowbang/bukakke

Featured Replies

Skrevet

Kære mænd

har set en del af jer efterlyse et blowbang. Jeg overvejer at lave et blowbang i forbinde med gb. Men har brug for lidt hjælp til hvordan i ville synes det forløb bedst

Ville det give mest mening for jer at man startede eller sluttede med blowbang? Ville du som kun er interesseret i blowbang, være interesseret i at kigge på GB, eller ville du komme kun for blowbang? Ville du som deltager i GB, foretrække at blowbang var lige før GB som en slags opvarmning eller som afslutning af GB? 

Skrevet

@Pink Peach fantastisk idé, med et sådant event:)

Jeg synes, at hvis det skal være en del af GB, og ikke at separat arrangement, være som afslutning, da du jo så afslutningsvis på GB bliver badet i sperm. Hvis du starter med blowbang/bukakke er mændene jo tømt. For mig høre blowbang og bukkake sammen.

Hvis jeg kun kom for blowbang, ville jeg kun komme for dette, er ikke typen der kigger på.

Skrevet

jeg ville hellere ikke komme og kigge på, men jeg synes det skulle ligge i starten da det er der alle mand kommer mest og så holder de måske længere til sexdelen

så længe man ikke behøver vente eller kigge på hvis man kun kommer til blowbang så tror jeg start/slutning er af mindre betydning 

Skrevet
  • Author
Pindebrænde skrev, for 43 minutter siden:

jeg ville hellere ikke komme og kigge på, men jeg synes det skulle ligge i starten da det er der alle mand kommer mest og så holder de måske længere til sexdelen

så længe man ikke behøver vente eller kigge på hvis man kun kommer til blowbang så tror jeg start/slutning er af mindre betydning 

Det vil være muligt at deltage seperat i blowbang til en mindre pris, uanset om det bliver før eller efter :) 

Redigeret af Pink Peach

Skrevet

Jeg tror det ligger bedst som det sidste. I min erfaring er bukkake svært at få til at fungere lige så gnidningsfrit i virkeligheden som på film. Der er altid nogen, der ikke lige er klar til at komme, når det gælder, og der bliver hurtigt lidt pauser undervejs, hvor spermen fra de andre måske når at glide af. Det er lidt nemmere, hvis det ligger som afslutning på eventet, men selv der kræver det, at det er aftalt på forhånd, og at mændene har disciplin nok til ikke at komme undervejs. Alternativet kan du få hjælp af en fluffer, så mændene er klar, når de kommer hen til dig. Men det kræver jo så, at du finder sådan en.

Skrevet

Det kan vel både blive før og efter. Er det blow-bang eller bukakke, eller er det begge dele? For mit vedkommende er spørgsmålet også, hvor du tager imod sprøjtet

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.