Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

"Jeg besøgte hende i Aarhus i denne uge.

Kommunikation var klar og hurtig, og billederne matchede virkeligheden. Hun er høflig, rolig og skaber en rigtig god stemning.

Stedet var rent og diskret, og oplevelsen var afslappet uden nogen stress. Jeg ville helt sikkert gøre det igen.!"

https://annoncelight.dk/showad/413228

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author

Jeg ankom til lejligheden, og hun tog imod mig med et selvsikkert smil. Efter et par minutters snak kom hun tættere på mig og inviterede mig til at lægge mig i sengen. Hendes hånd begyndte at bevæge sig over min krop. Kemien var øjeblikkelig, og stemningen blev mere og mere intim. Hun begyndte at sutte mig uden kondom. Hun legede med sine store bryster og fik mig hurtigt til at komme. Jeg betalte kun for 15 minutter. Jeg ville gøre det igen. Sex 8/10.

Skrevet

Hvad er hendes etniske baggrund?  Hun er sød nok og har mega store bryster. Men kemien var der ikke helt. 

Skrevet
  • Author
KalundborgMature skrev, den 14.2.2026 at 13:05:

@Boycarl 

Vil du uddybe lidt om hvilken service du fik?

Wade skrev, 1 time siden:

Hvad er hendes etniske baggrund?  Hun er sød nok og har mega store bryster. Men kemien var der ikke helt. 

“Hun er fra Venezuela. Ja, hun er virkelig smuk. Ærgerligt at der ikke var kemi. Jeg tror, jeg kommer tilbage i dag!”

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.