Hop til indhold

Rikke Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Skrev med pigen over hele dagen, nemt uden problemer, jeg spurgte om hun var dansk, da vi skrev på dansk, det  ikke var Google oversæt dansk

hun skrev hun var Tysk - så det er ikke hende man skriver med.

jeg skrev om hun var ledig, det var hun, vi aftalte jeg var der i løbet af 5 min

da jeg ankom til adressen, skete der ikke mere, efter et par sms`er skrev hun, hun havde en anden aftale - hun skrev hun ikke kunne huske 5 min tilbage..

hun har efterfølgende skrevet, jeg kan komme, det har jeg så valgt ikke at gøre

https://annoncelight.dk/showad/449135

Dette er en annonce til samme adresse, dog ikke samme tlf.nr

https://annoncelight.dk/showad/447954

Skrevet

Tak for heads up, havde selv tænkt mig at besøge hende, men der kan jeg godt spare midt krudt kan jeg høre!

Skrevet
fræk6 skrev, 1 time siden:

hun har efterfølgende skrevet, jeg kan komme, det har jeg så valgt ikke at gøre

Det var sikkert også klogt nok, når man læser omtalen på profilnavnet vvv64.

Skrevet
  • Author
Julius skrev, for 39 minutter siden:

Det var sikkert også klogt nok, når man læser omtalen på profilnavnet vvv64.

Som jeg også linker, er der flere adresser med forskellige profilnavne og telefonnummer 

• 2 months later...
Skrevet

Skrev med hende i dag og svar var på flyende dansk og var sikker på, at det var hende jeg skrev med og aftalte at mødes hos hende, men da jeg kom frem var det slet ikke hende, hende der var der sagde hun var brasilianer og hun havde ikke noget med annoncen at gøre…

Saa det blev en kort fornøjelse - hun var da meget køn og sød, men var jo bestemt ikke dansk

Så hvis i leder efter dansk så er det i hvert ifald ikke hende I skal besøge

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.