Københavner 59 Skrevet 8. Maj, 2014 Hej alle mænd Kunne det ikke være dejligt hvis vi fik et emne hvor glædespiger skrev dagens tilbud osv, og så mange flere endnu hvor der kun er et par annoncer hver dag. Så man er fri for at kigger på voksenlisten og alle de andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 8. Maj, 2014 er der ikke et forum til det allerede ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 8. Maj, 2014 Det er der da allerede. At det så ikke bruges af så mange piger er der flere grunde til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. Maj, 2014 De fleste piger (danske) kører også med faste priser, har jeg da indtryk af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Maj, 2014 Hej alle mænd Kunne det ikke være dejligt hvis vi fik et emne hvor glædespiger skrev dagens tilbud osv, og så mange flere endnu hvor der kun er et par annoncer hver dag. Så man er fri for at kigger på voksenlisten og alle de andre Underligt indlæg. Hvis der er nogen, der er interesserede i at annoncere, så findes der jo et board for dette, så forstår ikke dit 'problem' og i det hele taget ikke, hvorfor du skriver. Måske vil det være en god ide, hvis du var mere specifik omkring, hvad du mener Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 8. Maj, 2014 Tidligere brugte f.eks Privat/Diskret i Bording det dagligt, men efter lidt polemik, trak P/D sig fra Eroguide uden grund, så nu er det desværre kun nogle få af de lyserøde, der bruger det - bl.a. Line, hvis annonce ses her: http://www.eroguide.dk/forum/topic/21077-line-varmer-op-i-randers/ Og du kan finde de andres annoncer her: http://www.eroguide.dk/forum/forum/62-annoncering-for-piger-klinikker-og-bureauer/ Vil anbefale dig at justere i venstre side, så du altid får de nyeste indlæg i http://www.eroguide.dk/forum/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forums Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Københavner 59 Skrevet 8. Maj, 2014 Ok lidt svært at forklare...men det jeg mener er at de piger der annoncer på voksenlisten varmsex mm burde få en fair pris på en rigtig god annonce her på siden til gavn for alle os der elsker glædespiger og som bonus Bob Bob måske slipper for alle de dårlige piger der er her mere eller mindre under tvang, og vi herinde møder dem der gør det fordi de kan lig det KBH.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Maj, 2014 Ok lidt svært at forklare...men det jeg mener er at de piger der annoncer på voksenlisten varmsex mm burde få en fair pris på en rigtig god annonce her på siden til gavn for alle os der elsker glædespiger og som bonus Bob Bob måske slipper for alle de dårlige piger der er her mere eller mindre under tvang, og vi herinde møder dem der gør det fordi de kan lig det KBH.. Jeg forstår dig stadig ikke. Såvidt jeg er orienteret, så er det gratis at annoncere på EG, så kan du ikke være lidt mere klar i mælet omkring, hvad du egentlig mener, at der er problemet????? Og en god annonce er vel op til dem selv at skrive???? Ærlig talt, dine indlæg virker som sort tale for mig, beklager. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 8. Maj, 2014 Smo. Jeg tror det sorte skyldes at københavner ikke helt ved hvordan det fungerer her på EG. Pigerne betaler skam ikke for at Være her inde. Ej Heller for at oprette annoncer. Der er bare ikke særlig mange der benytter sig af det. Jeg selv Gør det kun sjældent og kun hvis der sker noget nyt under solen så som at jeg skifter pind - hvilket ikke er ret ofte. Og mest fordi det er lettere end at udsende en masse pms til dem der har interesse i dette.. jeg syntes det er svært både at være debattør og annoncør på en gang her inde. Så forsøger at holde de to ting adskilt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 8. Maj, 2014 .. jeg syntes det er svært både at være debattør og annoncør på en gang her inde. Så forsøger at holde de to ting adskilt. I er da ellers så heldige at kunne skrive næsten lige hvad I vil i jeres annoncer - uden at der kommer dumme kommentarer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Maj, 2014 Smo. Jeg tror det sorte skyldes at københavner ikke helt ved hvordan det fungerer her på EG. Pigerne betaler skam ikke for at Være her inde. Ej Heller for at oprette annoncer. Der er bare ikke særlig mange der benytter sig af det. Jeg selv Gør det kun sjældent og kun hvis der sker noget nyt under solen så som at jeg skifter pind - hvilket ikke er ret ofte. Og mest fordi det er lettere end at udsende en masse pms til dem der har interesse i dette.. jeg syntes det er svært både at være debattør og annoncør på en gang her inde. Så forsøger at holde de to ting adskilt. Måske har du ret, men det er vel normalt at være klar over forholdene før man udtaler sig om dem, selv for københavnere. Og selvfølgelig er jeg klar over at du er en af dem, bruger de muligheder, der findes. Det er jo almindelig sund fornuft. Ikke mindst fordi, at det er gratis at annoncere, som jeg skrev i mit svar. Mht at holde debatørrollen og annoncørrollen adskildt synes jeg, at du gør det flot, for det er efterhånden (på det seneste) blevet lidt af en balancegang Desværre kommer jeg kun sjældent til Jylland og næsten kun til Thy, såhhhh du slipper nok for mig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg