Hop til indhold

Bare en drøm.

Featured Replies

Skrevet
Inspireret af tråden title="Utroskab. Med god samvittighed? Se emne, startet i dag, 13:06">Utroskab. Med god samvittighed?

Kommer jeg til at tænke på, hvor ville det dog være dejligt hvis prostitution ville blive bedre accepteret.

Tænk hvis ingen rynkede på næsen af folk som besøger prostituerede.

Tænk hvis alle synes at et besøg hos en massagepige er lige så naturligt og OK som at gå til læge, tandlæge eller frisør.

Tænk hvis erhvervet som glædespige var en 3 årig uddannelse som alle forældre ville være stolte af at deres datter tog.

Tænk hvis det var så naturligt at man kunne køre konen i Bilka lørdag formiddag, og så lige besøge et par piger imedens.

Man ville slippe for:

• Opskruede priser.
  • Skilsmisser.
  • Lyssky forretninger hvor bagmænd står bag.
  • Udenlandske handlede kvinder.
  • Osv.

Bare en drøm som nok ikke bliver virkelighed foreløbig.

Valter1000

Skrevet

Tror såmænd ikke man ville mærke noget særlig ændring i antallet af skilsmisser, men ellers et skønt ønske du har formuleret.

Skrevet

Jeg er helt med på den med at det gerne måtte være mere socialt accepteret at være glædes pige og besøge en glædes pige.

Men må konen så besøge en gigolo søndag eftermiddag mens du klipper hæk ? :-)

Skrevet

Inspireret af tråden title="Utroskab. Med god samvittighed? Se emne, startet i dag, 13:06">Utroskab. Med god samvittighed?

Kommer jeg til at tænke på, hvor ville det dog være dejligt hvis prostitution ville blive bedre accepteret.

Tænk hvis alle synes at et besøg hos en massagepige er lige så naturligt og OK som at gå til læge, tandlæge eller frisør.

Tænk hvis erhvervet som glædespige var en 3 årig uddannelse som alle forældre ville være stolte af at deres datter tog.

Tænk hvis det var så naturligt at man kunne køre konen i Bilka lørdag formiddag, og så lige besøge et par piger imedens.

Man ville slippe for:

• Opskruede priser.
  • Skilsmisser.
  • Lyssky forretninger hvor bagmænd står bag.
  • Udenlandske handlede kvinder.
  • Osv.

Bare en drøm som nok ikke bliver virkelighed foreløbig.

Valter1000

Kære Valter 1000

- hvorfor nu så meget sortsyn :(

Jeg tror netop ikke, det bare er en drøm, - det kræver nok bare en lille lille lille bitte tilvænning hos mændende. :-P  :-P :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  

Tænk hvis alle synes at et besøg hos en gigolo er lige så naturligt og OK som at gå til læge, tandlæge, frisør eller massagepige

Tænk hvis erhvervet som gigolo var en 3 årig uddannelse som alle forældre ville være stolte af at deres søn tog.

Tænk hvis det var så naturligt at man kunne køre konen til et par gigologer, og selv lige klare  indkøbene i Bilka lørdag formiddag.

Kvinderne vil naturligvis forlange unge spændstige og virile  fyre med diller minimum i Family zise = 20+ og selvfølgelig mørklødede kølle på Grækere - Spaniere - Italienere - Negere

Samt et passende antal Negere luxury= 25+

Og så et par enkelte blegfesne danskere - til dem der er svagtseende :geek:  eller helt blinde :!:  

OBS : jeg tror fandeme mændene bliver helt grønne i hovedet af skinsyge :mrgreen:  - og hvorfor : nu skal de tage deres egen medicin i munden, og smage den :eek: :eek:  :eek:  :eek:     

Man ville slippe for:

• Opskruede priser. tja - måske
  • Skilsmisser - det tror jeg slet ikke på - det vil sgu eksplodere - kvinderne har sgu da mere at vinde= diller 25+  -  end at tabe dansk diller = 3 x 4
  • Lyssky forretninger hvor bagmænd står bag. tja måske
  • Udenlandske handlede kvinder og mænd
  • Osv   - -  og lige 3 x 4 :     4 tommer= 10cm + 4 minutters forspil + 4 minutters knald.     Citat af Sexolog Joan Ørting

25cm + 25 minutters forspil + 25 minutters knald ;)

-  vi får at se hvor meget mændene vil risikere !! ;)  ;)

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Skrevet

Og så et par enkelte blegfesne danskere - til dem der er svagtseende :geek:  eller helt blinde :!:  

:D  :D

Nu kan jeg så bedre forstå, at de farvede eller lyse kvinder jeg kender eller har kendt, egentligt er eller har været udmærket tilfreds med blegfisen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.