Hop til indhold
Badbunny

Stille måneder

Recommended Posts

Nu har jeg været i denne branche siden november :D føler siden midten af december at det bare er gået ned af indtil nu. Meget sjælendt at der er seriøse kunder. Er det sådan at der er nogle stille måneder? Hvor længe vare det hvis ja? Eller er det bare mig der er helt gal på den at mændene ikke lige vil mig :huh: og til jer dejlige glædespiger, findes der ikke sider evt hvor man kan se numre på de useriøse mænd eller numre til kunderne man har haft forfærdelig oplevelse med? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Badbunny Det er selvfølgelig øv med useriøse mænd, men det er ikke lovligt at dele personoplysninger med andre uden kundens accept (GDPR). Der er jo nok en del, som foregår i en gråzone i denne branche, men dette er et offentligt forum, så ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Badbunny skrev, for 28 minutter siden:

Meget sjælendt at der er seriøse kunder. 

Du kunne jo linke til din(e) annoncer, så du kan på feedback på om de skræmmer  eller tiltrækker gæster

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 10 minutter siden:

Du kunne jo linke til din(e) annoncer, så du kan på feedback på om de skræmmer  eller tiltrækker gæster

Bliver hun ikke bandlyst af Moderatorene, hvis hun linker til sig selv, det er vist ikke lovligt med selvreklame her på siden. (Desværre ^_^)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Noob2025 skrev, for 24 minutter siden:

Bliver hun ikke bandlyst af Moderatorene, hvis hun linker til sig selv,

Så skal @Badbunnyskive sit link til hendes annonce i hendes profil. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Noob2025 skrev, for 1 time siden:

Bliver hun ikke bandlyst af Moderatorene, hvis hun linker til sig selv, det er vist ikke lovligt med selvreklame her på siden.

Så skal hun bare vise den til en af os, mig for eksempel, så skal jeg nok bringe den :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...