Hop til indhold

GP´n spørg efter en

Featured Replies

Skrevet

Hej Alle
Jeg har i et stykke tid kommet fast hos en GP`r
du hun var på ferie men kom tilbage havde jeg ikke tid til at besøge hende
hun sender så en sms om jeg ikke nok vil komme til hende, er der andre her
der har oplevet det ? hun gjorde faktisk 2 dage i træk, det er ikke noget problem
i det for mig 

Skrevet
René R. skrev, for 20 minutter siden:

Hej Alle
Jeg har i et stykke tid kommet fast hos en GP`r
du hun var på ferie men kom tilbage havde jeg ikke tid til at besøge hende
hun sender så en sms om jeg ikke nok vil komme til hende, er der andre her
der har oplevet det ? hun gjorde faktisk 2 dage i træk, det er ikke noget problem
i det for mig 

Tænker det er ok så længe du forstår at det primært  er forretning

Skrevet

@René R. Det kender flere af os til. Jeg oprettede selv en tråd om det i januar:

Og @Sweex2 oprettede en tråd med et sammenligneligt emne i søndags:

Hun må jo synes, at du er en dejlig kunde:D

Redigeret af Unrusted

Skrevet

Jeg besøgt på et tidspunkt en - et par gange. Hun stoppede så som GP. I hvert fald officielt. Men engang imellem så bor hun på hotel. Der har jeg oplevet, at hun skriver til mig, og spørger om jeg har lyst til at kigge forbi til noget sjovt.

der har også været en anden på et tidspunkt som en tilfældig dag skrev og spurgte om hun ikke måtte låne nogle penge, fordi hun havde nogle regninger hun ikke kunne betale.

Personligt synes jeg det er lidt irriterende, da det i disse tilfælde har været en ren transaktionsbaseret relation fra min side.

Nu kommer jeg fast hos en anden GP, som jeg desværre er blevet svært glad for… hun måtte godt skrive til mig!

Skrevet

jeg fik en sms i  sidste måned med "jeg er tilbage i dk". Åbenbart en jeg har været sammen med, men lidt uheldigt, hvis jeg havde fået en kæreste i mellemtiden :)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.