Hop til indhold

Naomi, København -Guddommelig krop

Featured Replies

Skrevet

https://dereferer.me/?https%3A//nympho.dk/n22509/7642/last-day-19-february

Min længere pause fra gp’erne blev ikke helt så lang, som jeg havde regnet med. Jeg kunne i hvert fald ikke modstå de billeder Naomi har på sin profil. 

Kommunikation gik super fint, hun var hurtig til at besvare beskederne og så taler hun virkeligt godt engelsk og er dejlig let at snakke med, så ikke noget at beklage sig over på den front. Hun er meget imødekommende, venlig og bare rar at tilbringe tid med. 
Jeg startede selvfølgelig med det obligatoriske, betaling og et hurtigt bad. Hun havde noget fint hvidt lingerie på og man kunne tydeligt se, at det var hende på billederne. Jeg startede, som altid med at slikke hende og nøj hvor bliver hun våd. Man kunne virkeligt smage, at at det tændte hende efter de første par minutter, hvilket er vildt frækt. Så et dejligt øko blow, hun er ikke bange for smagen af pre-cum, hvilket er et kæmpe plus herfra og så slikkede hun også kronjuvelerne af sig selv, hvilket er endnu et kæmpe plus i min bog. 
Men det jeg tror der tændte mig allermest (ud over hendes udseende) var, da hun satte sig op og hun var blevet så våd, at at det hang ned fra hende. -det er første gang jeg har set det. 
selve sexen var også ligesom den skulle være, vi var igennem både cowgirl, doggy og missionær. Alle tre stillinger tog hun godt imod og især i doggy blevet der ikke sagt noget til at det var en lille smule hårdere. 
Hvis man skal sige noget mindre positivt omkring mødet, så er det at man ikke skal forvente den helt store GFE oplevelse. Hun er super indlevende i selve akten og bj, men hun var slet ikke til kys. Jeg påtalte det også og hun sagde det kun var noget hun gjorde med sine stamkunder, hvilket er helt fair og hun skriver heller ikke kys som en “ydelse”. Måske andre har en anden oplevelse, det tør jeg ikke sige. Det kan godt være hun ikke helt følte der var en connection. Men efter at have slikket “dem” til orgasme, så plejer de fleste at bløde op, men hun var stadig ikke til kys. 
Stedet er i et kendt område i Sydhavnen, super fin og ren lejlighed, gode parkeringsmuligheder (i hvert fald om formiddagen).

Kommer jeg igen? -måske, et eller andet sted, så kunne jeg godt blive stamkunde, hvis det blev lidt mere intimt i forhold til GFE. Men hvis der heller ikke kan sniges lidt kys ind næste gang, så bliver der ikke flere gentagelser. -Jeg er dog 100% glad for mit besøg og ville ikke have ændret på noget, alle andre aspekter var helt perfekt. 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.