Hop til indhold

Recommended Posts

Min hukommelse svigter mig - hun er anmeldt før faktisk, måske sidste år, hvor hun bar et andet navn og et andet telefonnummer. Eller også er billederne blot falske - who knows.

Jeg har en hjerne der bedst husker tal, og der kan jeg huske at hendes gamle tilbud faktisk var på 1 time for 1000 kr. Nu er tilbuddet i stedet en time for 1500 men til gengæld med 2 afleveringer, hvilket heller ikke er helt dårligt.

Jeg har en ide om at hun holder til på et hotel hvor jeg tidligere har besøgt en af hendes forgængere... en ret jævn oplevelse, med en ret gennemsnitlig pige som havde meget velredigerede billeder på sin annonce. Det havde dog den der lidt "amatørpige" følelse som jeg synes er ret fræk. Faktisk, når jeg tænker efter, startede det vist med at jeg måtte hente hende ved Brugsen da hun lige havde været nede og handle og ikke nået tilbage til aftalt tid :D 

Snup en for holdet og prøv ad - jeg synes hun ser ualmindelig lækker ud ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...