Hop til indhold
Alexjoer

Kondom i gp

Recommended Posts

Fik besøg af en gp forleden hvor efter jeg kneppede hende og blev færdig og trak ud kom der et stykke kondom ud som skulle havde været sprunget dagen før Hun blev rigtig ked af det og det ikke noget hun havde bemærket. Åbenbart er kondomer sprunget et par gange når kunderne får en tur med hende Hvor er fejlen henne? Dårlige kondomer? Kneppet for hårdt? Hvor høj en risiko er der for at hun bliver smittet? Hvad kan hun evt gøre anderledes i fremtiden? Er ked af det på hendes vegne og vil derfor gerne hjælpe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har engang fundet "tutten" af et kondom med tungen da jeg slikkede en pige efter at have kneppet hende. Det jeg selv havde på var intakt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan ske. Som ganske ung havde jeg sex med min kæreste og brugte kondom. Under doggy sprang det, hvilket vi først opdagede da jeg trak mig ud og resterne hang inde om roden.

Det var helt almindelig sex og hun var fint våd osv, så det er noget der bare sker, tror jeg.

Mim kæreste blev desværre gravid dengang og fik en abort, så det var noget værre noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...