Hop til indhold

Kondom i gp

Featured Replies

Skrevet

Fik besøg af en gp forleden hvor efter jeg kneppede hende og blev færdig og trak ud kom der et stykke kondom ud som skulle havde været sprunget dagen før Hun blev rigtig ked af det og det ikke noget hun havde bemærket. Åbenbart er kondomer sprunget et par gange når kunderne får en tur med hende Hvor er fejlen henne? Dårlige kondomer? Kneppet for hårdt? Hvor høj en risiko er der for at hun bliver smittet? Hvad kan hun evt gøre anderledes i fremtiden? Er ked af det på hendes vegne og vil derfor gerne hjælpe

Skrevet

Har engang fundet "tutten" af et kondom med tungen da jeg slikkede en pige efter at have kneppet hende. Det jeg selv havde på var intakt.

Skrevet

Det kan ske. Som ganske ung havde jeg sex med min kæreste og brugte kondom. Under doggy sprang det, hvilket vi først opdagede da jeg trak mig ud og resterne hang inde om roden.

Det var helt almindelig sex og hun var fint våd osv, så det er noget der bare sker, tror jeg.

Mim kæreste blev desværre gravid dengang og fik en abort, så det var noget værre noget.

Skrevet

Du vil hjælpe hende, så overvej

Dårlige kondomer?  - Køb bedre kondomer

Kneppet for hårdt?  - Tror jeg ikke

Hvor høj en risiko er der for at hun bliver smittet? - samme som uden kondom, det ved alle vel efterhånden i dette froum og alle har deres egen mening om det

Hvad kan hun evt gøre anderledes i fremtiden? -  andet kondommærke og anvend glidecreme og lad være med at tørre kondomet af udvendig med vådservietter

Skrevet
Alexjoer skrev, for 21 timer siden:

Hvor er fejlen henne? Dårlige kondomer? Kneppet for hårdt?

Som regel er det fordi bliver monteret forkert. Negle eller hård hud. Eller fordi de strækkes for meget - mange gp bruger jo en metode, hvor de strækker kondomet ud og fører det ned over pikken i stedet for at "rulle" det på. Rullemetoden er sikrest (alt andet lige).

Alexjoer skrev, for 21 timer siden:

Hvor høj en risiko er der for at hun bliver smittet?

Meningsløst spørgsmål som der derfor ikke kan svares rationelt på. Hvad mener du egentlig? 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.