Hop til indhold
fætterbr

Babs123 MILF i søborg - Kom afsted, drenge.

Recommended Posts

Nu har jeg gået og savlet og taget mig mod til at besøge denne ultralækre MILF, https://annoncelight.dk/showad/397547  i Søborg, der reklamerer med fx at ride dig synder og sammen, og være en overall fantastisk oplevelse, og hun leverer varen hele vejen. Hun lukker desværre inden længe i branchen og jeg lod det lille hoved bestemme. Det kom jeg ikke til at fortryde

Lige fra jeg kom, havde hun sørget for at der var tændt op for varmen og hun var bare klar fra minut 0 til at kneppe igennem. Jeg ved ikke om det var vores kemi eller hun bare er ægte naturligt en freak, jeg var ihvertfald helt blæst bagover den gode energi hun udstråler. Hun er MEGET gavmild med kys uden ekstraregning, så sørg for at tandsættet er på plads. 

Og ja - det er hende på billederne. Som erfaren babsoman er jeg 100% på at det er 1:1 hende , der er på profilen, og ikke "tæt på.".

Hun er sød til at sige hvad hun er okay og ikke okay med, og er klart i top 5% af serviceminded proffer her. Hun havde endda stillet et glas vand ud på altanen til at det var koldt til bagefter. Så er der sgu da tænkt på det hele.

Hvis I tager derud, skal I skynde jer - hun lukker og slukker i biksen inden længe, desværre. Kom i god tid, og sørg for at være søde ved hende, så hun får lyst til at komme tilbage. 

Mvh Fætter BR

Redigeret af fætterbr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige ekstra: 

Priserne står i annoncen, inklusive hvad hun tilbyder. Hun er helt sikkert også klar på andet sjov og ballade, men du skal nok kommunikere det ud i god tid for at maksimere tiden med hende. Hun har krudt i sin fantastiske røv, og det er synd at spilde den. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...