Hop til indhold

Swinger Club

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

Min unge, utrolig smukke.latina-kæreste har en fantasi om at vi skal på swinger club og dyrke passioneret sex mens andre kigger på. Ikke med andres indblanding men kun de kigger på mens jeg kneppet hende til squirt og hård orgasme.

Nogle der kan anbefale en club eller privat selskab hvor det er muligt?

På forhånd tak

Skrevet

Tucan er den lækreste, men hvis I er i København ville jeg starte i Swingland og vælg gerne en paraften da det ellers i starten kan virke overvældende

Redigeret af Curious/Adventurous

Skrevet

Hvis man er lidt usikker på det hele, og gerne vil undgå en "kæmpe kødrand", så er Secretswingers også et godt bud til en førstegangs-tur. 

Skrevet

Tucan er virkelig et pænt og ordenligt sted - trygt! 

Ring til dem, så kan de tale med jer om det og besvare evt spørgsmål i måtte have <3

Skrevet
Surferboy skrev, den 10.2.2026 at 23:33:

Hej alle

Min unge, utrolig smukke.latina-kæreste har en fantasi om at vi skal på swinger club og dyrke passioneret sex mens andre kigger på. Ikke med andres indblanding men kun de kigger på mens jeg kneppet hende til squirt og hård orgasme.

Nogle der kan anbefale en club eller privat selskab hvor det er muligt?

På forhånd tak

Kommer an på lokationen, Jylland/Fyn eller Sjælland ?
Jylland = Tucan, som er et rigtig flot og godt sted.
Sjælland = Der er et større udvalg, men her foretrækker jeg så afgjort Swingland. Og som der er skrevet andet sted, Paraften er et godt valg, da det foregår blandt ligesindede og er meget roligt og hyggeligt.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.