Hop til indhold

Recommended Posts

Havde her i eftermiddag en fantastisk oplevelse med hende her: https://annoncelight.dk/showad/397547

Har besøgt hende en gang før for efterhånden lang tid siden og da hendes åbningstider var mellem 08-14 så kunne jeg ikke gentage oplevelsen grundet arbejde, men idag lykkedes det da hun holdt åbent til kl 16 (egentlig også længere end dette) 

Hold kæft hvor er hun dejlig ! Blev budt velkommen i hendes eget hjem/lejlighed (der er billeder af hendes børn hvis det skræmmer nogen) og blev mødt af bløde tungekys og bare nærved og varme for en imo vildt lækker Milf 

Blev ledt ind i hendes soveværelse og efter det økonomiske blev klaret, og vi havde stået og kysset, pillede og suttede,lagde vi os på sengen og hun begyndte at give mig noget af det bedste oralsex jeg nogensinde har fået .. masser af øjenkontakt, spyt, lyde og facefuck - hun kunne sagtens tage mig til roden men det er nok noget med størrelse at gøre - pung, kugler og mellemkød fik også en lækker slikke tur 

Efter jeg måtte stoppe hende for ikke at komme fik jeg lagt hende ned og begyndte at slikke hende det bedste jeg havde lært og give finger/re det bedste jeg kunne, og om hun kom ved jeg ikke, og hun blev drivvåd forneden. 

Fik lidt mere stutteri og fik også en omgang spansk hvor hendes store j-skål totalt gemte min pik væk - hendes bryster er dejlige bløde, dog falske men de er satme godt lavet 

Fik gummiet på og så begyndte hun at ride mig synder og sammen, og synet af hende ride mig imens brysterne gyngede giver mig igen jern på 

Fik hende om i doggy, først i fissen også i røven, og skiftede hul sådan af og til

Fik hende vendt om på ryggen og kneppede hende først i fissen og så røven og til sidst red hun mig analt indtil hun suttede mig til jeg kom udover hendes store bryster, også var den halve time også gået 

Fik nogle vådservietter og tilbudt et bad inden jeg drog hjem totalt gennemkneppet og høj på en fantastisk eftermiddag 

Hun er helt fantastisk imo og det tænder mig vildt at hun kommer med sætningen som "knep mit ansigt, stil den stive pik op i min fisse, knep min røv igennem etc" - jeg er vild med når hun er aktiv og ikke bare ligger og leger søstjerne med lukkede øjne.. det er masser af øjenkontakt og kys i akten 

Hendes mål passer nok meget godt - måske lidt ældre end de 43 og måske et par kilo eller 3 ekstra men på ingen måde tyk - de bryster må også veje noget 

Hun skulle egentlig være stoppet men pga af et eller andet kører hun til marts for at stoppe op med mindre man har besøgt hende før så kan man komme igen, så hvis i ikke har besøgt hende så afsted hvis i ikke vil misse hende 

Hvis jeg havde økonomien til det ville jeg besøge hende hver uge 

Pris: 1300 for 30 min med anal 

Alt andet var med i prisen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...