D-Doggy 5 Skrevet 10. Februar Efter længere tids ufrivillig fravær med piger er det min tid til at anmelde igen. Med ferie i denne uge skulle jeg forkæle mig selv. Jeg har som før udset mig Horsens og leder efter min favorit nemlig små lysebrune piger fra Thailand. Der er en del til rådighed lige nu, men efter at have prøvet de første 5 de sidste dage er Yasmin min favorit! Har besøgt hende tidligere og hun er bedre end nogensinde. Alt er bare godt, alt!! Flot rent sted, gode muligheder for bad, tæt på by centrum med hæveautomat og parkering i god afstand derfra. Booking gik rigtig nemt og jeg skrev da tiden var inde imens jeg ventede på den anden side af gaden. Blev hurtigt og nemt lukket ind. Inden jeg kom havde jeg aftalt massage behov osv. så alt var på plads. Penge skiftede hænder og jeg blev vist ind til massagen. Utrolig lækkert og afslappende kan jeg kun sige. meget sød pige, der er helt afslappet, smuk, nem at tale med og helt igennem en god oplevelse. min oplevelse generelt med thaier er at hvis man opfører sig ordentlig og aftaler hvad man må og ikke må på forhånd så giver de deres bedste. Min vinterferie blev lige 10 gange bedre hos Yasmin https://annoncelight.dk/showad/399670 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Route66 176 Skrevet 20. Februar Jeg kan kun bakke op omkring D-Doggy’s oplevelser Da muligheden tilbød sig i går besøgte jeg Yasmin for første gang. Meget tiltrukket af fotos med hendes brystparti - men også det at hun entydigt oplyser at hun ikke tilbyder sex hvilket giver en mulighed for virkelig at nyde og koncentrere sig om (den udvidede) massage fremfor at lade tankerne fare videre til noget kommende sex. At lave aftalen (gjorde det på engelsk) var helt problemfri og hendes priser er normale - valgte 60 min inkl hj. Jeg parkerede i Slotsgade hvorfra der var et par minutters gang til hendes sted. Ikke noget gammel bras men en fin, nydelig og ren lejlighed. Yasmin er en rigtig venlig, nydelig og sød pige. Opgivet alder er nok ikke helt ved siden af - måske plus lidt moms. De fotos i grøn dress var helt nøjagtige som jeg mødte hende - men det første sort/hvide foto med ultraflad mave må nok være nogle år gammelt; hun fremstår en anelse mere rund nu. Jeg blev vist ind i massagerummet hvor der er en stor dobbeltseng og der er en stor pude man kan lægge under hovedet eller brystkassen som det nu lige passer en bedst (altså ingen massagebriks med hul til hovedet). Efter at jeg havde lagt mig på maven satte Yasmin lidt dæmpet thai musik på - smed alt klunset - og startede med en meget lækker og sensuel (varm) oliemassage hvor der både blev lagt kræfter i men også hvor hun gav bløde strøg iblandet hoppende fingre og så oveni noget BtB hvor man kunne mærke hendes dejlige krop. Rigtig lækkert og så pirrende at jeg på et vist tidspunkt blev nødt til at gå op på fire hvorefter hun sprang over til en dejlig gang pik massage (og kommenterede størrelsen). Derefter om på ryggen og så noget front massage og hvor jeg nu fik mulighed for at betragte og føle hendes dejlige babser. De er blevet lavet men fremstår bare så bløde og flotte - hatten af for de thai kirurger. Ja - og derefter fik jeg så et virkelig sensuelt, langt og lækkert hj. Lige som jeg ønsker det. Efter aftørrig smuttede hun kort ud på badeværelset - men hun efterlod mig ikke bare der. Nej, først et håndklæde over skridtet og så et blødt tæppe over hele kroppen - hvilket nydelse ovenpå det hj. Sagde også til hende at her kunne jeg godt blive !!! Massagen blev afsluttet med hovedmassage og nakkemassage - og jeg fik tilbudt en vand. Så for mig er Yasmin en yderst sympatisk og serviceminded thai pige man bare har lyst til at besøge igen. Hvis jeg forstod hende korrekt vil hun være her en 2-3 måneder mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pirate1 0 Skrevet 20. Februar Har du et link til hende, Route66? kan se at trådstarters ikke virker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
samsø 19 Skrevet 21. Februar Det er kun i hendes åbningstid linket er aktiv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 158 Skrevet 21. Februar @Pirate1 Hun arbejder kun på hverdage. En sjælden gang om lørdagen. Så ... på mandag er hendes annonce sikkert aktiv igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kælepotten 228 Skrevet 25. Februar Hvad tager hun for 1 times massage med HJ ? Hun skriver det ikke i annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 158 Skrevet 25. Februar @Kælepotten 1000, med mindre det er steget siden jeg var der sidst (slutningen af 2025). Du får dog ikke “bare” et håndjob, men Lingam massage, som er i en højere liga Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg