Hop til indhold

Thai massage nær Holstebro

Featured Replies

Skrevet

i forbindelse med jobbet er jeg i nærheden af Holstebro / Viborg i nær fremtid.

er der nogle Thai steder som der kan anbefales

pigen må gerne være mellem 20 og 40 og hvis hele pakken kan vælges, vil det også være en fordel

på forhånd tak

Skrevet
  • Author

jeg har nærlæst vest listen, men der er ikke så mange billeder og de skriver ikke hvilke piger der arbejder på stederne, så det var mere for at få nogle inputs herinde fra

Skrevet

jeg har nærlæst vest listen, men der er ikke så mange billeder og de skriver ikke hvilke piger der arbejder på stederne, så det var mere for at få nogle inputs herinde fra

Nej, thai stederne er vist ret fedtede med billeder i dette område.

Skrevet
  • Author

er der så nogen der har erfaring fra stederne i nærheden af Holstebro / Voborg ?

Skrevet

er der så nogen der har erfaring fra stederne i nærheden af Holstebro / Voborg ?

Skrevet

Uden selv at have været på besøg der, så har Skavevej 1 fået nogle virkelig gode anmeldelser med sig hen af vejen.

Det ligger forholdsvis diskret og er vist uofficielt anset som værende det bedste sted her ude vest på. 

Skrevet
  • Author

har ledt efter lidt info om dem, men kan intet finde.

har de en side ?

nogen bestemt pige ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.