Hop til indhold

Recommended Posts

Det er første gang jeg giver en anmeldelse da det er første gang har oplevet noget så godt. mødte en skøn og flot pige: https://annoncelight.dk/showad/448872

Hun er som på billederne, hun er smilende, energisk og gir den gode gfe som man kan ønske sig. Jeg valgte 1 time og det var det hele værd. Hun er også god til at give massage og gir det servicr ddr bliver beskrevet. Hun har naturlig former og imødekommende. Hendes engelsk er okay og hun er god til bruge google translate. Pas godt på hende da hun yder en skøn og god service

Redigeret af godbra

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig besøgte Yara søndag og hun er super sød og nærmest overfaldte mig da jeg trådte ind af døren.

Lækker hygge som sluttede med et bad sammen.

Håber snart at besøge hende igen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt Yara, tror ikke alderen passer helt, dog er hun rigtig flot og sød og hun har nogle vanvittige bryster.

Vil klart anbefale at tilvælge anal hvis man er til det, hun kan virkelig tage god imod ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kommer lige fra et besøg hos Yara og det bliver ikke mit sidste besøg .

kan kun tilslutte mig de andre positive oplevelser .

Det bliver et ja tak herfra:) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Luxuria skrev, den 20.2.2026 at 20:12:

Hvis du kigger på linket, så står der Nørresundby…:-)

Jep, synes bare tit når der har stået en by, eller bare Aalborg så har det været “i nærheden” af de byer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...