Hop til indhold

Susi moden i Vejle eller Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

Hermed en kort anmeldelse

Kan ikke se at hun er anmeldt tidligere. 

https://annoncelight.dk/showad/421484

Hurtig kontakt på sms. Pris som angivet. Adresse i Vejle oplyst. Lidt svært at finde i en baggård/bagtrappe. Og så kom der 17 opdateringer på spansk. Så det var lidt komisk. Men det lykkes.

Hun er præcis som på fotos. Hud måske lidt mere løs. Men egtl dejlig. Lokalet var lidt mørkt. Men stemningen blev hurtig god da hun satte sin glatte mis over mit ansigt mens hun guffede. Et par stillinger prøvet. Og afslutning.

Lidt for hurtigt og uden så meget snak som hun ikke rigtig indbød til. Så jeg var videre. Derfor lidt tomt synes jeg. Hendes engels er sparsomt, og hendes tålmodighed nok også. Derfor ikke nogen fantastisk oplevelse. Men stadig ok. Jeg parkerede for 4 kr. For enden af gaden.

Hun flytter sig. Er i Esbjerg fra søndag oplyste hun.

Men ikke noget jeg vil opsøge igen 

Redigeret af StolteP

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.