Hop til indhold

Legetøjfrabr hold da op en skøn fornøjelse

Featured Replies

Skrevet

Jeg så lige at denne skønhed kom til Randers og skyndte mig lige at booke en tid.
Normalt holder jeg ikke til i det jyske, men held og i uheld holder jeg til grundet arbejde i denne uge.
Og hold da op en skønhed og smil der mødte mig.

Jeg kan se at folk skriver lidt omkring hendes krop, jeg syntes den er super, hun er natulig og hun er dansk.
Ikke det her hvor man føler de gør det af pligt, men her er faktisk en der kan lide hvad hun gør.
Og ja der er en grund til hun fremhæver sine evner med munden !!! det vil i ikke fortryde.

Jeg var der i 30 min og jeg er glad for at jeg lige tog ud og fik en burger og lidt sukker bagefter.. hold da op jeg var drænet.

Hun er vist i randers resten af ugen, også snakkede hun noget om at hun snart kommer til kbh.
Tag og book hende.

JA hendes annonce er lidt lang, men tror det skyldes "uheldige" oplevelser.
Skriv til hende hvad i ønsker også kan alt mere eller mindre lade sig gøre.

https://annoncelight.dk/showad/437489

Skrevet

Jeg var ved at skrive en anmeldelse af hende, men så så jeg din anmeldelse.

Jeg var forbi hende her til formiddag, da arbejdet tog mig den vej. Jeg valgte et blowjob/facefuck og hold da kæft, hvor var det lækkert. Hun tog den dybt i halsen, massere af gagging, spyt og øjenkontakt. Hun har en nogle rigtig lækre bryster, som jeg gerne måtte lege med. Det hele tog 15-20 minutter. 

Stor anbefaling herfra. 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.