Latin boy 1 Skrevet 10. Februar En exceptionel oplevelse fra start til slut. Hun skiller sig ud med sin upåklagelige tilstedeværelse: en perfekt vedligeholdt krop og et smukt smil, der inspirerer til selvtillid og varme fra første øjeblik. Hendes professionalisme er tydelig i hver eneste detalje: klar kommunikation, en venlig opførsel og dedikeret opmærksomhed, der får dig til at føle dig godt tilpas og velkommen til enhver tid. 100% anbefalet til dem, der værdsætter diskretion, elegance og service af høj kvalitet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elwis 180 Skrevet 10. Februar Ville da hjælpe rigtig meget hvis du ville sætte et link ind.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2077 Skrevet 10. Februar Det er hende her https://annoncelight.dk/showad/437729 Hun linker allerede til skriv i annonce. Så det kan betyde meget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horsensfyr12345 32 Skrevet 10. Februar Har lige haft besøg af denne fantastiske pige. Billederne viser virkelig flot ud. Hun har en perfekt krop, utrolig stram, og yder super service. Hun har et utrolig godt humør og er glad, og jeg kan kun anbefale, at du prøver hende. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 924 Skrevet 13. Februar Hmm, annoncen er væk og der er mange, der bruger navnet Isabella: Har hun skiftet navn, er hun væk eller er det bare et nyt link, som jeg ikke kan identificere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 354 Skrevet 18. Februar ChoosyVery skrev, den 13.2.2026 at 21:01: Hmm, annoncen er væk og der er mange, der bruger navnet Isabella: Har hun skiftet navn, er hun væk eller er det bare et nyt link, som jeg ikke kan identificere? https://annoncelight.dk/showad/436959 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horsensfyr12345 32 Skrevet 19. Februar Hun er skam tilbage og kan kun anbefale at hoppe på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlexCH 22 Skrevet 20. Februar Tilbyder hun ekstras og hvad er prisen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horsensfyr12345 32 Skrevet 20. Februar Hun har superfransk 200, og så kan du ellers spørge løs det eneste jeg ved hun har ikke anal. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg