Hop til indhold

Raluka, Arnum

Featured Replies

Skrevet
KalundborgMature skrev, for 19 timer siden:

@hardticket 

En anbefaling: Tryk på knappen 'Følg dette' ;)

Tak jeg ved det. Men samtidig er det også en opfordring til at skrive et par ord, hvis trådstarter kom forbi. Jeg ville selv være mest tilbøjelig til at skrive, hvis jeg var opmærksom på at nogen var interesseret. Måske er det dumt tænkt , det beklager jeg i så fald. 

Skrevet
  • Author

Var forbi forleden dag, der var pigebarnet ikke hjemme. Da jeg har langt at køre, var det jo smart hvis der var en forgænger der ville fortælle om virkelig er hende på adressen osv?

Skrevet
  • Author

Har skrevet lidt med hende, og er ikke sikker på hun er helt ærlig….kunne godt tænke mig at vide om hun er rigtig

• 1 month later...
Skrevet
Jens fr85 skrev, den 12.2.2026 at 17:32:

Har skrevet lidt med hende, og er ikke sikker på hun er helt ærlig….kunne godt tænke mig at vide om hun er rigtig

Kom du forbi? 

Skrevet

Har været forbi .... Du møder hende på billedet. Egentlig meget pæn pige... Lidt genert på den  frække måde. Hun mangler lidt vildskab. Blow og sex var ok. Det  bliver for mit vedkommende til det ene besøg.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.