Hop til indhold

Hvordan har I det med ...?

Featured Replies

Skrevet
sn57 skrev, den 9.2.2026 at 01:20:

Jeg skal deltage i et GB hvor både BJ og sex er uden, og dette ikke for at starte en ny diskussion om med og uden.

Men hvordan har I andre det med at stikke jeres pik i en kvindes mund eller fisse hvor en anden mand lige har tømt sin pik?

Når man har smidt tøjet er tanken for en pik kom ind i et hul og levere varen den tid man er sammen med hende alene eller i Gb vil jeg betegne som om ens store hoved er slukket øjne er lukket det pik der styrer og sigter mod huller uden tanke om hvem der sidst har været der

Skrevet
Monte skrev, den 15.2.2026 at 19:50:

Jeg finder det helt vildt frækt at køre min pik op op i en sperm fyldt fisse, specielt hvis det er min kone/kærestes. Desværre er det nok noget jeg kommer til at kigge langt efter, med min nuværende kæreste. 

Besøger også helst en GP sidst på hendes vagt, da jeg tænder på at der har været andre før mig :-)

En godt brugt sperm fisser sidst på dagen er nu er nu guf at glide ind i frækt hot nyde hende liderlige huller uden hæmninger bare lille mand får det den kan lide mens de store hjerne er slukket.

Skrevet

Tidligere har jeg altid brugt kondom. Men må indrømme, at er pigen klar på uden. Så vælger jeg det. Har planer om at prøve mit første GB næste weekend. Det er uden og kvinden har sågar bedt om at få to pikke op i fissen samtidig. Her har Titomeren tilbudt, at vi sammen opfylder hendes ønske 😅 og det er jeg sku klar på🤩 Og så må jeg ærligt indrømme, at det at aflevere en creme pie og cim bare gør udløsningen det bedre for mig. At der er andre der har været der før genere mig ikke. Tænker blot det er ekstra smørelse til der skal 2 pikke op😜

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.