Hop til indhold

Fræk Valentines Day med GP?

Featured Replies

Skrevet

Har I særlige planer med en GP på Valentines Day (14. februar)? Eller dagene omkring, hvis der er andre forpligtelser på selve dagen?

Jeg ved godt, at det ikke er kærlighed med en GP. Men "temaet" får mig til at besøge en GP, hvor kys er en del af FP. Jeg har ikke besøgt hende i lang tid, så der skal snaves igennem:wub: Jeg skal have en fræk massage og et godt blow inden hun skal mærke, hvor glad jeg er for at besøge hende igen:P Når jeg kommer hjem, vil jeg tænke besøget igennem, mens jeg nyder lidt vin eller øl.

Byd gerne ind med jeres ønsker med GP'er i "Valentine weekenden", eller hvad I evt. har gjort tidligere. Det kan måske inspirere os andre.

P.S. Hvis du er en GP, der læser med, gør du så lidt ekstra ud af dagen/weekenden?

Skrevet

Det lyder som en dejligt aftale du glæder dig til :wub:

jeg gør ikke umiddelbart noget ekstra ud af dagen hvis jeg har aftaler - men har før været inviteret på valentines date af en kunde der gerne ville gøre lidt ekstra ud af vores aftale den dag. :rolleyes: som kvinde er det altid dejligt når nogen forkæler én, så gør jeg automatisk også selv lidt ekstra og gør det ekstra særligt <3

Skrevet

Udover at valentinsdag er noget nymodens importeret pladder, så er det værd at bemærke at den falder samtidig med Fastelavn. Så det ville da være bedre med noget udklædning.

Skrevet
  • Author

Jeg er egentlig enig i, at det er noget nymodens halløj. Jeg har bare set i øjnene, at jeg ikke kan modvirke Halloween, Valentines Day osv. At det falder sammen med fastelavn er helt perfekt. GP'en er i et sexet outfit og jeg sørger for, at hun får kølle:D

Skrevet

Jeg ville hellere ikke gøre noget ekstre ud af det. 

Måske hvis jeg skulle besøge en kunde som jeg har så allerede mange gang. Så kunne jeg måske har noget skønt med. Eller blev anderledes kreative. 

Skrevet
SweetKisses skrev, for 5 timer siden:

:rolleyes: som kvinde er det altid dejligt når nogen forkæler én, så gør jeg automatisk også selv lidt ekstra og gør det ekstra særligt <3

De ord gælder uanset anledningen, dato eller hvad der nu kan være årsagen til et møde. Og både når man møder gp’ere og private aftaler. Det er faktisk et af “tricks’ene’.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.