Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Forum

Jeg fik engang en 4-hånds massage, et sted ude i Holte(husker ikke gadenavnet, men der var der, lidt tilbagetrukket næsten industri agtig bygning i lysegrå i villakvarter, som tilbød lidt af det hele... stedet er vist lukket?)

Anyways - hvor finder man 4hånds thai massage i Københavnsområdet/nordsjælland??

(NB behøver ikke være thai)

Nogen anbefalinger?? På forhånd mange tak 

Venligst, konstruktøren :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Konstruktøren skrev, for 8 timer siden:

hvor finder man 4hånds thai massage i Københavnsområdet/nordsjælland??

Det kan du få de fleste steder, hvor der er flere piger, især hvis du besøger stedet i dagtimerne, mange af pigerne keder sig bravt mens de venter på at der kommer kunder, så hvis der er flere piger vil langt de fleste gerne tilbyde en 4-håndsmassage, dog er det nok nemmest hos netop thaipigerne. Bare spørg efter det. Jeg har også flere gange oplevet at der blev banket på døren lige i starten af en session, og spurgt om jeg dog ikke kunne tænke mig en 4-hånds massage, en enkelt gang en 6-hånds massage, det var faktisk på netop Apex, som @The Lover Boy anbefaler.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...