Hop til indhold

Pige med gode anbefalinger i Randers området

Featured Replies

Skrevet

Da jeg i start marts er på turné i området, søger jeg piger med gode anbefalinger at besøge.

En milf der kan lide 69 og kan sprøjte vil være drømmen, men mindre kan også gøre det, helst danske piger 

Lad mig høre jeres bedste anbefalinger 

Skrevet

KESA får mange positive ord med på vejen. Har desværre ikke selv været der. Det ser ud til hun har fjernet massage og blow fra menuen

Redigeret af Den nervøse

Skrevet

Kan godt se hvad du søger. Men at besøge Randers uden at besøg Kesa / Black Candy ville være uklogt.

Hun har sin egen kategori. Men milf kategorien passer hun ind i. Hun er derudover sød ægte og fræk.

For Randers er hun hvad Eiffeltårnet er for Paris.

Så er der Lotte fra Viborg, hvis du er til en slank høj dansk pige som er med på det meste 

https://annoncelight.dk/showad/439915

Så er der Big Lady som navnet antyder er noget mere buttet

https://annoncelight.dk/showad/394256

Held og lykke. Og skriv gerne dine oplevelser her i tråden

Skrevet

Tvivler på at kesa ikke tilbyder blow, faktisk ved jeg at hun gør. Fik et igen for for få dage siden og det var som altid fantastisk. Og det er endda ret billigt ift andre piger. 

Skrevet
Mrking skrev, for 2 minutter siden:

Tvivler på at kesa ikke tilbyder blow, faktisk ved jeg at hun gør. Fik et igen for for få dage siden og det var som altid fantastisk. Og det er endda ret billigt ift andre piger. 

Det ved jeg hun gør. Det jeg skriver er, at der ikke længere i annoncen står det tilbud hun havde der hed massage og blow til 500. Der står blow enkeltstående. 

Skrevet
Den nervøse skrev, for 3 timer siden:

Det ved jeg hun gør. Det jeg skriver er, at der ikke længere i annoncen står det tilbud hun havde der hed massage og blow til 500. Der står blow enkeltstående. 

Hun gør det du ønsker…

Skrevet

Hov

https://annoncelight.dk/showad/448426

Hun kaldte sig vist Gitte. Et godt knald. Men så er vi vist ovre i det ældre segment. Men Helt klart et besøg værd. 

Krop er som fotos. Hun har et mere skidt ansigt og ikke helt vild mange tænder som jeg husker det. Men sød og fræk

Skrevet

Den kærlighedseklæring kunne du have klaret i en PM.

Klopp skrev, for 18 timer siden:

Wewe ni mzuru :-)

kindly , your Mzungo 

Skrevet

Jeg vil klart anbefale Lotus/Lulu som kommer til Asferg igen i slutningen af februar. Jeg har besøgt hende jævnligt de sidste par år og synes hun er tæt på at være den perfekte GP. Hendes billeder er ægte og hun er faktisk endnu flottere i virkeligheden. Hun er indlevende og meget nem at snakke med. Sex og BJ er i topklasse og jeg er altid gået derfra med et smil. Vil ikke gå i detailjer men hun er virkelig en drømmepige. Hvis man som jeg er til store naturlige bryster er hun et absolut must!

ps, nej jeg har ikke fået noget for at skrive dette indlæg

• 3 months later...
Skrevet
Mrking skrev, den 8.2.2026 at 13:59:

Kesa er meget godt

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.