peter1 9 Skrevet for 9 timer siden Jeg har tidligere skrevet om episk, men tillader mig et follow-up. Jeg har gennemgået en fjernelse af prostata, med de bivirkninger som uvægerligt indtræffer når der snittes i nervebanerne i Sydhavnen: Manglende funktionsduelig rejsning, manglende tæthed og manglende spredning af kræften. De to første var jeg ellers glad for, og den tredie er jeg taknemmelig over at blive hjulpet af med. Jeg oplever, at episk massage har positive effekter, ikke blot undervejs i massagen; men snarere langtidseffekten: At hele områdets nerver går glade fra massagen, og at Milles anstrengelser + idelige bækkenbundsøvelser og tid gør hverdagen gradvist lettere. Rejsningstendenser kan mærkes. Ikke som tilforn, men som positive reminicenser af ungdommens reflekser. Det er dejligt at komme til sessionerne, for jeg mødes hver gang af et herligt menneske. Det er sket, at mine tanker undervejs bliver utålmodige, idet de gerne vil hjælpe med for at bevare den rudimentære rejsning. På trods af velmente råd om at tømme tankerne -- tilstræbe tanketomhed, så skete det uhensigtsmæssige sidst. Derfor, kære brødre: Afsæt tid til at lave lidt tomhedsøvelser inden besøget. Jeg tror at det vil give en bedre oplevelse og bedre effekter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ToxicWaste 51 Skrevet for 9 timer siden peter1 skrev, for 6 minutter siden: så skete det uhensigtsmæssige sidst. Hvad.var det uhensigtsmæssige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1 9 Skrevet for 9 timer siden Kort: Massørens anstrengelser blev modvirket af mine tanker - på trods af at jeg prøvede at medvirke positivt. Altså stik imod min hensigt blev oplevelsen og rejsningen ringere, --> større bøvl til massøren. Derfor: Opgiv enhver tanke om kontrol og hengiv dig i de kyndige hænder. Nydelsens kvalitet forøges :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg