Hop til indhold

Thai Linda og Patty i Billund / Grindsted

Featured Replies

Skrevet

Er der en der har adressen? Så kan jeg se om der er parkerings mulighed med en 8 meter lang bil. Naturligvis i pm. Takker på forhånd

Skrevet

Der er en lille offentlig parkeringsplads et par hundred meter væk, som ikke er særligt benyttet, der er jeg ret sikker på at du kan parker, og ellers kan du sagtens parkere ved huset, men det er ret synligt for alle som passere på den stille villa vej. Den rigtige adresse må du heller spørge pigerne om

Skrevet

Jeg syns Patty ser ud til at ha en rigtig lækker krop 

er der nogen der kan fortælle om billederne er retvisende?? 

Skrevet
sejer skrev, den 7.2.2026 at 15:44:

https://annoncelight.dk/showad/448997 

Specielt er jeg ude efter Linda der har umanerligt store babser af en thai. Endda originale hævdes det

Er der nogen der er dykket ned Lindas bryster og kan fortælle??

Hilsen Sejer

Hej mester bliv du klogere på dette da jeg også er ret intra :)

Skrevet
  • Author

Tjaa, jeg har været i Grindsted 2 gange på en adresse nær busterminalen. Og det har været OK. Der bliver omtalt  en lille offentlig P plads som jeg har benyttet 1 gang, og har ellers parkeret ved huset. Jeg har ikke fået respons på hvordan Linda er,  men  Thaier plejer at være OK.  Men du må prøve dig frem.:)

Sejer

• 3 weeks later...
Skrevet
sejer skrev, den 7.2.2026 at 15:44:

Specielt er jeg ude efter Linda der har umanerligt store babser af en thai. Endda originale hævdes det

De bryster ser da helt vildt kæmpestore ud, de kunne næsten få mig til at drage på ekskursion til det mørke Jylland :P<3

Men gad vide om de billeder nu er helt ægte, hun opgiver bh størrelsen til at være "36 CUP C" hvilket er UK/US mål som svarer til 80C/D i EU mål.

Så enten er de ikke den størrelse som billederne viser, ellers er hendes BH noget for lille ;)

Skrevet
  • Author

Det med BH størrelse er nok fordi de ikke forstår det danske målesystem. Det er nærmere 37cup G eller H, som er mit gæt baseret på utallige studier. He-He.

MHT ekscursion til Grindsted har jeg selv overvejet det. Det er sikkert huset på Nørreled tæt ved rutebilstationen. Der er en diskret P plads 200 meter væk, men man kan godt parkere ved huset. Jeg har været der 2 gange tidligere, og det er en normal venlig behandling man får. 

Hilsen Sejer

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har været forbi Linda. Måske ikke så interessant lige nu, for jeg var den sidste kunde hos hende i denne omgang, idet hun skulle hjem til Thailand umiddelbart efter. 
Men jeg vil nu alligevel lige skrive et par ord, ifald hun kommer tilbage under samme navn. Den korte version er, at beskrivelsen af hende passer rigtig fint.  Hun har virkeligt store bryster, de største jeg har oplevet i denne verden. Og hun er ikke ked af berøring. Endda nogle frække klask på babserne passede hende også fint. Hun gør det ikke specielt meget i massage, ihvertfald ikke med mig. Men det lader til at sex-delen passer hende fint. Så hvis man er til store babser og en lidt buttet, men fast krop, så er hun et godt valg. 

Skrevet
Mildur skrev, for 17 timer siden:

Jeg har været forbi Linda.

Jeg kan nu se at hendes navn og billeder er væk fra annoncen, og en ny pige kommet istedet. Bare så I ikke bliver forvirrede. 

Skrevet
  • Author

Linda er i Århus nu, og jeg tager et besøg i weekenden😎

• 3 weeks later...
Skrevet
Vestkysten46 skrev, 1 time siden:

Er der nogen der har besøgt Lisa

Jeg har besøgt hende da hun var i Hobro, det er en moden slank dame, der giver en god gang massage, og den frække del klarer hun også rigtig godt, syntes hun holder sig rigtig godt

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.