Nielsen Tonajt 324 Skrevet 7. Februar Er der mon nogle der har kendskab til Danske, eller andre europæiske, massagepiger på Vestsjælland, der tilbyder mindst en hjælpende hånd? Min hidtidige er stoppet - og en gang imellem ønsker jeg andet en thaimad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 1056 Skrevet 7. Februar Nielsen Tonajt skrev, for 1 time siden: ønsker jeg andet en thaimad Ønsker du en anden thai eller noget andet end thai?? Lidt svært at læse ud af din tekst? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 530 Skrevet 7. Februar Hvis du er træt af thaimad og i øvrigt er villig til at rykke østpå til Sorø-området, så kunne jeg nok anbefale Eventyrpigerne i Fjenneslev. De har givet mig en hjælpende hånd mere en en enkelt gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 324 Skrevet 8. Februar anmelder skrev, for 17 timer siden: Ønsker du en anden thai eller noget andet end thai?? Lidt svært at læse ud af din tekst? Jeg lyst til en Dansk, eller anden Europæisk, pige. Jeg nyder ofte de søde Thaipiger - men der skal være plads til fornyelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 324 Skrevet 8. Februar W.C. Fields skrev, for 13 timer siden: Hvis du er træt af thaimad og i øvrigt er villig til at rykke østpå til Sorø-området, så kunne jeg nok anbefale Eventyrpigerne i Fjenneslev. De har givet mig en hjælpende hånd mere en en enkelt gang. Sorø er en mulighed. Jeg troede at Eventyrpigerne er mere et reelt bordel. Det jeg ønsker er en god massage - med mulighed for mere Det fremgår ikke af Eventyrpigernes katalog. Har du kendskab til at nogle af pigerne giver den ydelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 530 Skrevet 8. Februar Nielsen Tonajt skrev, for 5 timer siden: Sorø er en mulighed. Jeg troede at Eventyrpigerne er mere et reelt bordel. Det jeg ønsker er en god massage - med mulighed for mere Det fremgår ikke af Eventyrpigernes katalog. Har du kendskab til at nogle af pigerne giver den ydelse? Da du skrev 'massagepiger,' troede jeg du mente glædespiger. Eventyrpigerne er et reelt bordel. Jeg har dog fået kropsmassage af enkelte af dem, men det er ikke deres kerneydelse. De to piger, jeg besøgte er dog ikke på stedet længere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 324 Skrevet 8. Februar W.C. Fields skrev, for 4 timer siden: Da du skrev 'massagepiger,' troede jeg du mente glædespiger. Fair nok - var ikke tydelig nok. Tal alligevel for input 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg