Hop til indhold

Recommended Posts

Er der mon nogle der har kendskab til Danske, eller andre europæiske, massagepiger på Vestsjælland, der tilbyder mindst en hjælpende hånd?
Min hidtidige er stoppet - og en gang imellem ønsker jeg andet en thaimad :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nielsen Tonajt skrev, for 1 time siden:

ønsker jeg andet en thaimad

Ønsker du en anden thai eller noget andet end thai?? Lidt svært at læse ud af din tekst?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du er  træt af thaimad og i øvrigt er villig til at rykke østpå til Sorø-området, så kunne jeg nok anbefale Eventyrpigerne i Fjenneslev. De har givet mig en hjælpende hånd mere en en enkelt gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
anmelder skrev, for 17 timer siden:

Ønsker du en anden thai eller noget andet end thai?? Lidt svært at læse ud af din tekst?

Jeg lyst til en Dansk, eller anden Europæisk, pige. Jeg nyder ofte de søde Thaipiger - men der skal være plads til fornyelse :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
W.C. Fields skrev, for 13 timer siden:

Hvis du er  træt af thaimad og i øvrigt er villig til at rykke østpå til Sorø-området, så kunne jeg nok anbefale Eventyrpigerne i Fjenneslev. De har givet mig en hjælpende hånd mere en en enkelt gang.

Sorø er en mulighed. Jeg troede at Eventyrpigerne er mere et reelt bordel. Det jeg ønsker er en god massage - med mulighed for mere :) 
Det fremgår ikke af Eventyrpigernes katalog. Har du kendskab til at nogle af pigerne giver den ydelse? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nielsen Tonajt skrev, for 5 timer siden:

Sorø er en mulighed. Jeg troede at Eventyrpigerne er mere et reelt bordel. Det jeg ønsker er en god massage - med mulighed for mere :) 
Det fremgår ikke af Eventyrpigernes katalog. Har du kendskab til at nogle af pigerne giver den ydelse? 

Da du skrev 'massagepiger,' troede jeg du mente glædespiger. Eventyrpigerne er et reelt bordel. Jeg har dog fået kropsmassage af enkelte af dem, men det er ikke deres kerneydelse. De to piger, jeg besøgte er dog ikke på stedet længere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
W.C. Fields skrev, for 4 timer siden:

Da du skrev 'massagepiger,' troede jeg du mente glædespiger.

Fair nok - var ikke tydelig nok. 
Tal alligevel for input :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...