Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/428530 Anny er en skøn og dejlig kvinde, sød og charmerende. Jeg har besøgt hende en del gange minimum en time af gangen. Vi har prøvet alt fra bj, 69,  doggy style, cowgirl og missionær stilling. Hun nyder sex med veltrænede fyre. Hvis du virkelig vil nyde hende vil jeg anbefale minimum en times besøg hos hende. Hun er ikke så meget til 15-30 min besøg. Vær sød ved hende og du får en oplevelse du aldrig glemmer:x:wub:<3

• 3 weeks later...
Skrevet

Anny er ikke aktiv her pt. hun holder en tiltrængt ferie fra os brødre, men hun er snart tilbage.

Jeg nåede heldigvis endnu et besøg, mit 6, hos Anny inden hun tog afsted.

Clasic Love nævner at Anny nyder sex med veltrænede fyre. Til det vil jeg blot tilføje, at hun også nyder hvis det  du har hængende lidt syd på er veltrænet..HaHa... ... Mit held, kan man vel sige, for jeg er ikke fysisk veltrænet.

Anny er en Sucker i at få slikket fisse i alle tænkelige stillinger,  Gør dig umage med god tid , så vil du kunne smage, mærke og høre at hun nyder det max. Du vil ikke være i tvivl når orgasmerne indtager hendes krop.... Hendes mellemgulv bevæger sig i små ryk, hendes lårben citrer.. hendes fisse driver af safter og hun er ikke bleg for at slippe alle sanser løs og lade orgasmer komme til udtryk højlydt

Anny er også en Sucker i at give Blow... Hun nyder det virkeligt ,hun Tænder på det og gør hende liderlig..Især 69er, kan virkelig tænde op under hende. At det er en af hendes ynglinge stillinger for gensidig oral vil man aldrig være i tvivl om.... Igen hvis man gør sig umage, er det altså en fed oplevelse ,,, at mærke hendes orgasme i en 69er.. smage hendes safter, mærke hendes fisse i små ryk hen over munden, hendes små pauser i blow, hvor hun placerer hendes hænder mine hofter, sætter sig på hug og lader fisse og røv slide over munden,,, høre hende stønne imens........... Blow.....Pause....Blow..........Anny er ultimmativt min bedste oplevelse her...Hun giver mig de mest intense og langvarige udløsninger..... hun bliver bare ved med at mundmalke og stopper ikke før tanken er fuldstændigt tørlagt....

Anny nyder at blive kælet, nusset, forkælet,,,  Gør dig umage, Lad hende mærke din opmærksomhed, Giv hende et langt lidenskabeligt forspil og du vil blive belønnet tifoldigt.....

Jeg vil selv holde skarpt øje med, hvornår Anny igen dukker op i nærheden af mig...og forhåbentlig få lov til at besøge hende igen....

Ha en god aften derude

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.